מפעילה סלולרית וירטואלית חדשה, סלאקט תקשורת, תחל לפעול בקרוב על הרשת של פלאפון

החברה תתחיל לפעול בתוך שלושה חודשים במודל של MVNO מלא, כלומר שכל התשתיות, למעט רדיו, יהיו של החברה ● סלאקט קיבלה רישיון מפעיל ממשרד התקשורת, ותוקצה לה הקידומת 055 ● גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "שירותי נדידה ו-MVNO מפצים על שחיקת הכנסה כתוצאה מירידת תעריפים"

סלאקט תקשורת (Cellact Communication), מפעילה סלולרית וירטואלית חדשה והעשירית במספר בשוק הישראלי, חתמה היום (ד') עם פלאפון על הסכם, שבמסגרתו תשתמש סלקט ברשת של פלאפון לאספקת שירותי MVNO, לרבות זמן אוויר, SMS וגלישה. סלאקט תקשורת קיבלה רישיון מפעיל ממשרד התקשורת, ותוקצה לה הקידומת 055-77. החברה נמצאת בבעלות סלאקט, חברה ותיקה בתחום שירותי ערך מוסף ופיתוח ציוד למפעילי תקשורת.

לדברי ערן שלו, מנהל קשרי מפעילים בסלאקט, החברה תתחיל לפעול בתוך שלושה חודשים, תחת המותג סלאקט תקשורת. החברה תפעל במודל של MVNO מלא, כלומר כל התשתיות, למעט רדיו, יהיו של החברה – כמו שירות לקוחות, בילינג ומערכות הנדסיות (מיתוג, שירותי ערך מוסף, שרתים לדטה וכו').

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר כי "פלאפון היא החברה הראשונה שהבינה, כי מתן שירותי אירוח על גבי הרשת שלה יכול להוות מנוע צמיחה מרכזי לחברה, בפרט בתקופה של שחיקת הכנסות ממנויים עקב התחרות העזה בענף". לדבריו, "שירותי נדידה ו-MVNO מפצים על שחיקת הכנסה כתוצאה מירידת תעריפים".

אבנר פורת, מנכ"ל סלאקט: "הסכם זה חשוב לסלאקט, משום שהוא מביא לסינרגיה בין שירות המפעיל הווירטואלי לשירותי הערך המוסף של סלקט ללקוחות עסקיים ופרטיים, ומאפשר לנו להרחיב את סל השירותים ללקוחותינו בשילוב הטכנולוגיה ואיכות הגלישה של פלאפון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים