דו"ח: אנדרואיד מובילה, אך גם iOS רושמת עלייה

כ-52% מבעלי הטלפונים החכמים בארצות הברית אוחזים במכשירים מבוססי אנדרואיד - כך עולה מנתונים שפרסמה comScore ● אפל מובילה בין יצרניות הטלפונים החכמים, עם נתח של 38.9% ● עוד עולה מהנתונים, כי מספרם של בעלי הטלפונים החכמים בארצות הברית עומד על 133.7 מיליון - שיעור חדירה של 57% מהשוק

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) היא הפלטפורמה המובילה בשוק של הטלפונים החכמים, עם נתח של 51.7%. אפל (Apple) מובילה בין יצרניות הטלפונים החכמים, עם נתח של 38.9%. מדובר בנתונים עדכניים של חברת המחקר comScore, שמתייחסים לדצמבר 2012 ולינואר ופברואר 2013.

מכשירי בלקברי (BlackBerry), שהדור החדש שלהם הופיע לא מכבר, נמצאים במקום השלישי, עם נתח של 5.4% מהשוק. במקום הרביעי ממוקמת מיקרוסופט (Microsoft) עם 3.2% וחמישית ניצבת סימביאן (Symbian) עם מחצית האחוז. עוד עולה מהדו"ח, כי מספרם של בעלי הטלפונים החכמים בארצות הברית עומד על 133.7 מיליון – שיעור חדירה של 57% מהשוק הכולל של מכשירי הטלפון. נתון זה מייצג עלייה של 8% ביחס לתקופה שהסתיימה בנובמבר האחרון.

מבין יצרניות הטלפונים החכמים רשמה אפל עלייה של 3.9% בהשוואה לתקופה שהסתיימה בנובמבר האחרון. סמסונג (Samsung) ניצבת במקום השני עם 21.3%, המהווים עלייה של 1%. במקום השלישי HTC עם 9.3% ואחריה מוטורולה (Motorola) עם 8.4% ו-LG, שאוחזת ב-6.8% מהשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים