תחזית: ההכנסות של פייסבוק מפרסום במכשירים ניידים עתידות להמריא השנה למיליארד דולרים

קצת יותר משנה לאחר שהחלה לפעול בזירת הפרסום במכשירים ניידים, עתידה הרשת החברתית להגיע השנה לנתח של 30% מהשוק - על פי חברת המחקר eMarketer ● בדו"ח שהוציאה החברה צוין, כי "פייסבוק הייתה אחראית ב-2012 ל-9.5% מההכנסות מפרסום במכשירים אלה, והשנה עתידה ליהנות מנתח של 13.2%" ● הרשת החברתית נמצאת במקום השני בשוק זה, אולם היא עדיין רחוקה מאוד מגוגל, שצפויה לחלוש השנה על יותר מ-50% מהשוק

ההכנסות של פייסבוק (Facebook) מפרסום במכשירים ניידים עתידות להסתכם השנה בכמיליארד דולרים – כך עולה מדו"ח שפרסמה אמש (ד') חברת המחקר eMarketer. על פי הדו"ח, "פייסבוק, שמפעילה את זירת הפרסום השנייה בגודלה במכשירים ניידים בארצות הברית, הייתה אחראית ב-2012 ל-9.5% מההכנסות מפרסום במכשירים אלה, והשנה עתידה ליהנות מנתח של 13.2%".

עם זאת, גוגל (Google) עדיין מאפילה על פייסבוק: בשנה שעברה היא חלשה על 93.3% מכלל ההכנסות מפרסום מודעות במכשירים ניידים בארצות הברית והשנה צפוי הנתח שלה לעמוד על יותר מ-50%.

במקום השלישי בדירוג נמצאת פנדורה (Pandora) ובמקום הרביעי – טוויטר (Twitter). על פי הדו"ח, "הן פייסבוק והן טוויטר יצאו נשכרות משימוש בתצורות מודעה שמשתלבות בדף בצורה טבעית, ומשום כך הן יכולות להציע מספר גבוה בהרבה של הופעות מודעה ולהגדיל במהירות את נתח השוק שלהן".

בסך הכול נרשמה ב-2012 קפיצה של 178% בהיקף שוק הפרסום במכשירים ניידים בארצות הברית והוא הסתכם ב-4.11 מיליארד דולרים, לפי eMarketer. השנה צפויה עלייה של 77.3% ל-7.29 מיליארד דולרים. ב-2017 הוא צפוי להגיע ל-27.13 מיליארד דולרים – 13.8% מכלל שוק הפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים