דיווחים על עיכובים בפיתוח של iOS 7; ההשקה של מכשירי iPhone החדשים לא תידחה

נראה שהפיתוח של הדור הבא של iOS מפגר אחרי לוחות הזמנים, אך בחברה ממשיכים להיערך כרגיל לקראת ייצור הדור הבא של מכשירי iPhone ● על פי אחת ההערכות, העיכובים בהשקה של iOS 7 קשורים לרצון של אפל לעצב מחדש את המראה של מערכת ההפעלה למכשירים ניידים, שעיצובה לא השתנה מאז ההשקה של מכשירי ה-iPhone הראשונים ב-2007

אילו הפתעות מכינים לנו הפעם? אפל

הפיתוח של מערכת ההפעלה iOS 7 נמשך זמן רב מהצפוי, ובאפל (Apple) העבירו מהנדסים שעסקו בפיתוח של מערכת ההפעלה למחשבים שולחניים כדי שיסייעו בפיתוח של מערכת ההפעלה למכשירים ניידים – כך דיווח ג'ון גרובר, שנחשב לבעל מידע מבוסס על הנעשה בקמפוס של אפל.

iOS 6 הושקה בספטמבר 2012, מעט לפני ההשקה של מכשירי iPhone 5, ו-iOS 5 – בסתיו 2011, מעט לפני שיצאו מכשירי iPhone 4S. על פי גרובר, iOS 7 לא תושק בסתיו, כמו קודמותיה, אלא במועד מאוחר יותר. יצוין שאפל עצמה מעולם לא פרסמה את המועד המתוכנן להשקת iOS 7, כך שהדחייה היא רק ביחס למועד שבו ציפו גורמים חיצוניים שהיא תושק.

על פי אחת ההערכות, העיכובים בהשקה של iOS 7 קשורים לרצון של אפל לעצב מחדש את המראה של מערכת ההפעלה למכשירים ניידים, שעיצובה לא השתנה מאז ההשקה של מכשירי ה-iPhone הראשונים ב-2007. לצורך העיצוב החדש אף צורף המעצב הידוע של אפל, ג'ון איב, לצוות הפיתוח של iOS 7.

נראה שהעיכובים בפיתוח של iOS 7 אינם משפיעים על ההשקה הצפויה של הדור הבא של מכשירי iPhone: בידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) צוין שאפל תחל כבר ברבעון הנוכחי לייצר את הדור הבא של מכשירי ה-iPhone. על פי העיתון, מכשירי ה-iPhone החדשים יוצעו בשתי גרסאות: אחת בעלת ממדים וצורה דומים לאלה של הדור הנוכחי ושנייה שתכלול גם היא צג בגודל של 4.0 אינץ', אך ללא מארז מתכתי, על מנת להוזיל עלויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים