שי שרגל, מנכ"ל RBS Projects: "יישום עקרונות ניהול פרויקטים מסייע בהשגת יעדיו האסטרטגיים של הארגון"

"אנשי הצוות והכפיפים שלך מייחלים למשוב חיובי ולהכרת תודה על מעשיהם. אל תמנע זאת מהם - הענק להם זאת בשפע", ייעץ שרגל למנהלים, בהרצאת אורח שנשא בסדנת מנהיגות עסקית למנמ"רים ולבכירי התעשייה ● הוא מנה שמונה מאפייני אישיות של מנהלים, אשר עשויים לסייע להם בהצלחתם: מנהיגות, הנעת עובדים, תקשורת, יכולת לנהל משא ומתן, מודעות פוליטית וחברתית, בניית צוות, קבלת החלטות והשפעה על הארגון והתגברות על מחסומים ארגוניים

"יישום מוצלח של עקרונות התקן האמריקני לניהול פרויקטים, בליווי דוגמא אישית, רתימת הצוות ומתן משוב על מעשיהם – יסייעו רבות למנהלי הארגון בהצלחת העבודה ובהשגת יעדיו האסטרטגיים של הארגון", כך אמר שי שרגל, מנכ"ל RBS Projects ולשעבר נשיא העמותה לניהול פרויקטים בישראל. שרגל העביר את הרצאת הפתיחה כאורח בסדנת מנהיגות עסקית למנמ"רים ולבכירי התעשייה, שהמחזור הראשון שלה מתארח החודש במרכז ההדרכה של CA בהרצליה. את הסדנה פיתח ומנהל מקצועית פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

שרגל סיפר בהרצאתו, כי התקן האמריקני מגדיר שמונה מאפייני אישיות של מנהלים בכלל ושל מנהלי פרויקטים בפרט, אשר עשויים לסייע להם בהצלחתם: מנהיגות, הנעת עובדים, תקשורת, יכולת לנהל משא ומתן, מודעות פוליטית וחברתית, בניית צוות, קבלת החלטות והשפעה על הארגון והתגברות על מחסומים ארגוניים.

הרצאתו של שרגל החלה במתן דוגמאות מהעולם הגדול עם דגש על מנהיגי העולם ושועי תבל. ההרצאה, ציין שרגל, "נועדה לחדד את הצורך במנהיגות חסונה ובאופטימיות בלתי מתפשרת, גם ובמיוחד, במצבים בהם המציאות המורכבת טופחת לנו על פנינו".

לדבריו, "אנשי הצוות והכפיפים שלך מייחלים למשוב חיובי ולהכרת תודה על מעשיהם. אל תמנע זאת מהם – הענק להם זאת בשפע". עוד ציין, כי על המנהל לשים את אנשיו לפניו: "חדד את העובדה שהצלחת הארגון הינה בזכותם, בזכות מאמציהם. שים עצמך בסוף והצנע לכת. הפחת בחשיבות תרומתך והעצם את תרומתם".

"קח אחריות", קרא שרגל למנהל, "ואל תעסוק במתן הסברים. אנשיך מודעים לקשיים ולמורכבויות של החיים. הסבר מהי הפעילות המתקנת שבכוונתך לבצע ולא מהם ההסברים לתקלה. בנוסף, שמח לקבל משימות. השב תמיד 'This can be easily set & done!' ו-'What else can I do for you?'. התמד במסר ש-'היום הוא יום נפלא'. למד וכבד את מנהגי המקום ואת התרבות, הארגונית והמקומית. זכור שאנשיך מצפים לכבוד ולהערכה", הדגיש. "הכל מתנקז לאופן שבו אתה מתייחס לאנשים ומכבד אותם".

"ניתן ללמוד מדוגמאות רבות מהעולם העסקי, כי בסופו של יום, פני הארגון הינם כפני מנהיגיו", סיכם שרגל. "עבודה קשה לאורך זמן, התמסרות ליעדי הארגון, דבקות במשימות ובמטרות הארגוניות – הינם המשתנים המסבירים הטובים ביותר להצלחתם של ארגונים. העבודה המאומצת והחתירה למצוינות ולשיפור מתמיד, הם שיסייעו לך להעלות על נס את צוות הארגון ואת הצלחותיך בסחיפה וברתימת אל עבר העתיד הטוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים