הדומיין הקדוש: מאות שמות מתחם שקשורים לאפיפיור החדש נחטפו בתוך שעות

העשן הלבן שבישר את בחירתו של מריו ברגוליו לאפיפיור החדש, הביא מאות אנשים להסתער ולרכוש שמות הקשורים בשמו ● יזם מרחיק ראות רכש את שם המתחם PopeFrancis.com כבר בשנת 2010

מסע הצלב בדרך לדומיין הנבחר: מיד לאחר שהחל לעלות עשן לבן מהקפלה הסיסטינית, והקרדינל מריו ברגוליו הוכרז כמנהיג החדש של העולם הקתולי – מיהרו מאות אנשים לרכוש שמות מתחם שקשורים לאפיפיור החדש.

GoDaddy, שעוסקת באירוח של אתרי אינטרנט ורישום של שמות מתחם, מסרה כי למעלה ממאה שמות מתחם נרשמו תוך עשר דקות מרגע ההכרזה. עד תום השעה הראשונה נרשמו כבר 479 שמות מתחם חדשים. אמש (ד') הגיע מספרם ל-647.

"בעקבות בחירתו של האפיפיור פרנסיס נרשמו מאות שמות מתחם חדשים", מסר דובר GoDaddy. שמות המתחם החדשים כוללים מילות מפתח דוגמת Pope, Francis, Bergoglio ו-Habemus Papam ("יש לנו אפיפיור" בלטינית). יצוין כי לקוח מרחיק ראות של GoDaddy רכש את שם המתחם PopeFrancis.com כבר בשנת 2010.

מרבית הרוכשים של שמות המתחם החדשים אינם קשורים לכנסייה, ואפשר להניח שהם עושים זאת למטרות רווח. שם המתחם PopeBenedictXVI.com, למשל, נמכר בשנת 2005 תמורת סכום של 5,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים