Software AG השיקה את פלטפורמת ARIS 9.0

הפלטפורמה החדשה תוכננה במטרה לאפשר לארגונים לנצל את הפוטנציאל הגלום בשיתוף מידע, על מנת לבצע אופטימיזציה של התהליכים העסקיים ● ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG: "מבנה עסקי גמיש המסייע לארגונים לחבר בין צרכי מערכות המידע לבין הצרכים העסקיים, הינו גורם מכריע באסטרטגיה שלנו, הדוגלת ביצירת ערך מקסימלי ללקוחותינו"

11/03/2013 06:42

Software AG הודיעה על זמינותה של פלטפורמת ARIS 9.0, המשלבת את מגמות המובייל, מיחשוב הענן, Big Data ושיתוף מידע חברתי – ומסייעת בהפיכתן לזמינות עבור קבוצות משתמשים בארגון ומחוצה לו. ARIS 9.0 תוכננה במטרה לאפשר לארגונים לנצל את הפוטנציאל הגלום בשיתוף מידע, על מנת לבצע אופטימיזציה של התהליכים העסקיים. את ההכרזה על הפלטפורמה החדשה ערכה Software AG ב-CeBIT 2013 – תערוכת ה-ICT הגדולה בעולם, שנערכה בהנובר שבגרמניה בשבוע שעבר.

ARIS 9.0 הינה פלטפורמה לניהול תהליכים עסקיים, הנותנת מענה לצרכי הארגון מבחינה עסקית ומבחינת מערכות מידע, ומציידת אותו בכלי עבודה מתאימים, פרספקטיבת מוצר ומידע רלוונטי – גם מעבר לגבולות הארגון עצמו. הפלטפורמה מצוידת בממשק משתמש אינטואיטיבי הניתן להתאמה אישית ומאפשרת הפקת דו"חות, ניתוח מידע וסימולציה של נתונים.

פתרון ARIS Connect, המהווה חלק מחבילת ARIS 9.0, מאפשר לעסקים לנצל את הפוטנציאל הגלום בשיתוף מידע, על מנת לשפר את התהליכים העסקיים בארגון. ARIS Connect מתבסס על טכנולוגיית HTML5, המאפשרת גישה למידע גם ממכשירים ניידים. הדבר מאפשר לכל עובד לשתף מידע עם עמיתיו – בכל מקום ובכל עת. המוצר מבוסס על תצורת ענן סקלאבילית, המאפשרת הטמעה על סביבות ענן פרטי, ציבורי או היברידי.

"מבנה עסקי גמיש המסייע לארגונים לחבר בין צרכי מערכות המידע לבין הצרכים העסקיים, הינו גורם מכריע באסטרטגיה שלנו, הדוגלת ביצירת ערך מקסימלי ללקוחותינו", אמר ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO וחבר הנהלת Software AG. "פלטפורמת ARIS מציעה ביצועים גבוהים, ממשק ידידותי למשתמש, פונקציונליות נרחבת ויכולות שיתוף מידע מתקדמות. הגרסה החדשה של ARIS – המשלבת בין ענן, מובייל, Big Data ושיתוף מידע חברתי, מעוררת עניין רב בקרב רבים מלקוחותינו".

Software AG מציעה פלטפורמה לניהול הארגון הדיגיטלי במלואו, כפי שהציגה בביתן הענק בתערוכת CeBIT 2013. צילום: פלי הנמר

שלושת הקודקודים של Software AG. מימין: רובין גילת'ורפ - מנכ"ל טרהקוטה בעולם, ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG; וקארל היינץ שטרייביך – יו"ר ומנכ"ל החברה, משיבים על שאלות המדיה על ההכרזות החדשות. צילום: פלי הנמר

היישום של Software AG לארבע מגמות-העל: מובייל, מיחשוב ענן, Big Data ושיתוף מידע חברתי. צילום: פלי הנמר

שילוב שתי הפלטפורמות של Software AG בגרסה 9 שלהן: ARIS וטרהקוטה. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים