עיריית פ"ת תבנה אתר התאוששות מאסון והמשכיות עסקית בפרויקט בהיקף 10 מיליון ש'

האתר החדש יוקם בתצורת אירוח, עם טכנולוגיות וארכיטקטורת פתרון מתקדמת ● הוא ישמש בתחילה כאתר DR, כאשר בסופו של התהליך הוא יהפוך להיות האתר הראשי של עיריית פתח תקווה ● במקביל, האתר הראשי הנוכחי, שקיים במבנה העירייה, יהפוך לאתר הגיבוי ● את הפרויקט מוביל רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעירייה והוא ינוהל על ידי yes IT בראשות יורם אלדר, לשעבר מנמ"ר בנק ירושלים

עיריית פתח תקווה תבנה אתר התאוששות מאסון והמשכיות עסקית – כך נודע לאנשים ומחשבים. את הפרויקט יוביל רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעירייה, והוא ינוהל על ידי yes IT בראשות יורם אלדר, לשעבר מנמ"ר בנק ירושלים ולשעבר מנמ"ר מתאם הפעולות בשטחים בצבא. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על כ-10 מיליוני שקלים.

האתר החדש יוקם בתצורת אירוח, עם טכנולוגיות וארכיטקטורת פתרון מתקדמת. הוא ישמש בתחילה כאתר DR, כאשר בסופו של התהליך הוא יהפוך להיות האתר הראשי של עיריית פתח תקווה. במקביל, האתר הראשי הנוכחי, שקיים במבנה העירייה, יהפוך לאתר הגיבוי, משמע – המשני. כך, העירייה גם תבנה אתר גיבוי וגם תעביר את האתר הראשי לציוד ולטכנולוגיות מתקדמות יותר.

הפרויקט חולק לשלושה שלבים. בשלב הראשון יבוצע גיבוי ואחזור של מערך הליבה של ה-IT בעירייה, והוא צפוי להסתיים עד סוף השנה. בשלב השני תושלם הכנסת שאר המערכות למערך ההמשכיות העסקית, והוא צפוי להסתיים ביולי 2014. בשלב השלישי יהפוך האתר שבאירוח, ששימש כגיבוי ומערך ההמשכיות העסקית, ויהיה הדטה סנטר הראשי של העירייה.

יורם אלדר, מייסד ומנכ"ל yes ITטרם נקבע מי תהיה החברה המארחת. שלבי התכנון ובניית ארכיטקטורת הפתרון הסתיימו בימים אלה. מכרז לספק אירוח ורכישת הטכנולוגיות ייצא בחודשיים הקרובים.

Yes IT הוקמה לפני כשנתיים על ידי אלדר, המשמש גם כמנכ"ל החברה, לאחר שפרש מתפקידו כמנמ"ר בנק ירושלים. לפני שהקים את החברה הוא מילא תפקידים בכירים במערך המיחשוב הצה"לי במשך שנים רבות. החברה עוסקת בייעוץ, אינטגרציה ומיקור-חוץ, ומתמחה בביצוע פרויקטי BCP ו–DRP, משלב המיפוי, ניתוח ובחינת חלופות למימוש ועד תכנון ואינטגרציה של מימוש הפתרון הטכנולוגי והתפעולי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים