נוקיה-סימנס תרכוש חלקים מנורטל הקורסת

החברה חתמה על חוזה לרכישת נכסי ה-LTE וה-CDMA של נורטל, המצויה בהליכי פשיטת רגל, תמורת כ-650 מיליון דולרים ● במסגרת העסקה, שעדיין תלויה באישור בתי המשפט בארה"ב ובקנדה, צפויים לעבור כ-2,500 עובדים של נורטל לנוקיה-סימנס

נוקיה-סימנס הודיעה היום (א'), כי חתמה על חוזה לרכישת נכסי ה-LTE וה-CDMA מידי נורטל, המצויה בהליכי פשיטת רגל, תמורת כ-650 מיליון דולרים. נורטל היא ספקית של שלוש מתוך חמש חברות ה-CDMA הגדולות בעולם. הרכישה תלויה עדיין באישור בתי המשפט בארה"ב ובקנדה, שטיפלו בהליכי פשיטת הרגל של נורטל, והיא צפויה להיסגר ברבעון השלישי של השנה.

החברה הודיעה, כי היא צופה שרכישת עסקי ה-LTE (דור 4 בסלולר בנתיב ה-GSM) יחזקו אותה לאור התנופה שהתעוררה באחרונה בתחום זה, וכי עסקי ה-CDMA של נורטל יחזקו את נוכחותה בצפון אמריקה.

הרכישה כוללת העברה של 2,500 עובדי נורטל לנוקיה סימנס, מתוכם כ-400 עובדי מו"פ בתחום ה-LTE. הממשלה הקנדית גם היא תומכת במהלך, והעניקה התחייבות להלוואה בסך 300 מיליון דולרים להבטחת הרכישה.

נורטל פרסמה בסוף השבוע הודעה על כך שהיא פועלת מול גורמים עסקיים שונים למכירת עסקיה ונכסיה האחרים תמורת הערך המיטבי שלהם. עוד הודיעה נורטל, כי היא תפנה לבורסה הקנדית בבקשה להוציא את מניותיה מרשימת המניות הנסחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים