בינג עולה במספר המשתמשים, אבל רחוק מלעבור את גוגל ויאהו!
מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט רשם בשבוע השני של יוני עליה של 9.1%, לנתח שוק בשיעור 12.1% - כך עולה מנתונים של ComSource ● במאי כולו הגיע בינג לנתח שוק של 8%, לעומת 20.1% ליאהו! ו-65% לגוגל ● סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט: "יהיה לנו קשה לעקוף את גוגל. עלינו להמשיך לצמוח ולהיות חדשניים לאורך זמן רב"
בינג ממשיך לצמוח, אולם זוכה למספר גולשים נמוך בהרבה מאשר מנועי החיפוש הוותיקים יותר – של גוגל ויאהו!: מנתונים חדשים שפרסמה אתמול (ד') ComSource עולה, כי מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט צמח בשבוע השני של יוני, שחל בין 6 ל-12 בו, ב-9.1%, והגיע בארצות הברית לנתח שוק של 12.1%. זאת לעומת 11.3% בשבוע שלפני כן. החברה לא סיפקה נתונים לגבי ביצועיהם של מנועי החיפוש האחרים בשבועות הרלוונטיים, אולם נודע, כי מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארצות הברית בכל חודש מאי היה זה של גוגל, עם 65% – הרבה מעל המנוע של יאהו!, שרשם 20.1%. מנוע החיפוש של מיקרוסופט הגיע בחודש זה לנתח שוק של 8%.
סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, אמר שהמאבק של בינג מול גוגל הוא ארוך טווח. לדבריו, גוגל היא מתחרה רצינית, ויהיה קשה למיקרוסופט לעקוף אותה. הוא הוסיף, כי "חלק מהתגובות הראשוניות לבינג היו טובות. אני לא רוצה ליצור ציפיות גבוהות מדי. יהיה עלינו להמשיך לצמוח ולהיות חדשניים לאורך זמן רב".
אנאליסטים ממתינים לקבל את התוצאות של מנוע החיפוש החדש לכל חודש יוני על מנת לראות האם מיקרוסופט תתחיל להרוויח ממנו.
בינג אינו מנוע החיפוש הראשון של מיקרוסופט: בעבר הציעה ענקית התוכנה אפשרות לחיפוש באינטרנט באמצעות MSN, ולאחר מכן באתר Live.com, אולם אלה לא הצליחו. עתה מבקשים בחברה להשריש בציבור פועל חדש, שיהיה שם נרדף לחיפוש באינטרנט, דוגמת ה-"לגגל" של גוגל.
תגובות
(0)