ד"ר יעל וילה מונתה למנכ"לית RSA ישראל

במסגרת תפקידה תנהל ד"ר וילה את הפעילות העסקית של החטיבה בארץ ותהיה אחראית על הקשר עם RSA העולמית ● היא מחליפה את מיכל בלומנשטיק-ברוורמן, ששימשה בתפקיד בעשור האחרון ותעבור לתפקיד אחר בחברה ● ד"ר וילה אמרה לאנשים ומחשבים, כי "השנה בכוונתי לקחת את היכולות הייחודיות שיש למוצרים והשירותים המפותחים ב-RSA ישראל ולהעביר אותן לכלל מוצרי החברה"

ד"ר יעל וילה מונתה למנכ"לית RSA ישראל. RSA היא חטיבת האבטחה של EMC. במסגרת תפקידה תנהל ד"ר וילה את הפעילות העסקית של החטיבה בארץ ותהיה אחראית על הקשר עם RSA העולמית. היא תמשיך לכהן כמנהלת טכנולוגיות בכירה (CTO) ב-RSA ישראל ותוביל את צוות ניתוח הסיכונים (Risk Analytics) של החברה. ד"ר וילה מחליפה את מיכל בלומנשטיק-ברוורמן, ששימשה בתפקיד בעשור האחרון ותעבור לתפקיד אחר בחברה.

לד"ר וילה יש כ-30 שנות ניסיון בייעוץ סטטיסטי ומחקר, ומחקרים רבים שכתבה פורסמו בכתבי עת אקדמיים. היא החלה את דרכה ב-RSA ישראל ב-2007 כמנהלת צוות ניתוח סיכוני הונאה והוכרה כ-Distinguished Engineer של EMC ב-2011. לפני תחילת עבודתה ב-RSA הייתה וילה סמנכ"לית מחקר בחברות הסטארט-אפ Celebros ו-Textology. בנוסף, היא מילאה מגוון תפקידים אקדמיים בבית הספר למתמטיקה של אוניברסיטת תל אביב ובמכללה האקדמית תל אביב-יפו, בה היא ממשיכה לשמש כמרצה בכירה. וילה הינה בעלת תואר ראשון בסטטיסטיקה ומדעי המחשב, תואר שני בסטטיסטיקה יישומית ודוקטורט בסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב.

בראיון לאנשים ומחשבים אמרה ד"ר וילה, כי "השנה בכוונתי לקחת את היכולות הייחודיות שיש למוצרים והשירותים המפותחים ב-RSA ישראל ולהעביר אותן לכלל מוצרי החברה. יש כמה מוצרים ושירותים למניעת הונאה שמפותחים בארץ ויש לנו מוצרים מבוססי שירות ענן, שהליבה שלהם היא מנוע לומד, שהיא יישום על Big Data. זאת, כי אנחנו מציעים מגוון של פלטים ממקורות שונים וניתוח חכם שלהם, שלומד מה יהיה הסיכוי שתעבורה כלשהי תהיה שגויה או שקרית. מוצר נוסף יכול לגלות בינה של הונאה ממקורות שונים ולבצע הנדסה לאחור של נוזקות מסוגים שונים, לרבות סוסים טרויאניים".

"כל אלה הם בסיס לא רק למוצרים המפותחים בארץ אלא גילו בהם עניין גם ב-RSA העולמית", אמרה. "השנה נעביר את הידע והטכנולוגיה הייחודיים לנו על מנת לשרת את כלל מוצרי החטיבה".

היא ציינה ש-"ננצל את האקו-סיסטם הישראלי. יש בארץ הרבה טכנולוגיות בתחומי המיחשוב הנייד והזיהוי הביומטרי שיכולות להשלים את ההיצע שלנו".

ד"ר אורנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC העולמית ומנהלת מרכז המצוינות של EMC בישראל, אמרה ש-"מאז הצטרפותה ל-RSA, ד"ר וילה הוכיחה מנהיגות חזקה, שהתבטאה בין השאר במחויבות ללקוחות ובחזון הטכנולוגי שלה למוצרים המבוססים על ניתוח מידע וסיכונים. היא תרמה מניסיונה העשיר להרחבת היריעה של ניתוח לצרכי ניבוי, כריית נתונים, מתודולוגיות חיזוי, סטטיסטיקה ולמידה חישובית. בנוסף, ד"ר וילה מוכרת בתעשייה כמומחית למדע הנתונים. מינויה מתבצע בנקודת זמן קריטית, שבה ארגונים רואים באבטחת מידע נושא בעל חשיבות אסטרטגית, בשל השלכותיו הציבוריות והכספיות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תוהה

    זו לא החברה שנפתלי בנט הקים? RSA ישראל מבוססת למיטב ידיעתי על חברת סאיוטה, שהוקמה ע"י נפתלי בנט וחברים, וגם נוהלה על ידו, עד שנמכרה ל-RSA העולמית. למיטב ידיעתי, מאז הרכישה, הסניף המקומי של RSA מבוסס ברובו על מה שפעם היה סאיוטה.

אירועים קרובים