עשרות סטארט-אפים ישראליים הצטרפו לתוכנית התמיכה העולמית של אוטודסק בתחום הקלינטק

במסגרת התוכנית, Autodesk Clean Tech Partner, מספקת החברה לסטארט-אפים בתחום הקלינטק תוכנות אבטיפוס דיגיטלי לתכנון בשווי של כ-150 אלף דולרים, המחשה וסימולציה של מוצרים לפני בנייתם, על מנת לקצר את זמן יציאתם לשוק ● לדברי רני קמחי, מנהל פעילות אוטודסק בישראל, "הפעלנו את תוכנית התמיכה שלנו בקלינטק בישראל, כי היא מעצמה בענף"

06/02/2013 12:27

עשרות סטארט-אפים ישראליים הצטרפו לתוכנית התמיכה העולמית של אוטודסק (Autodesk) בתחום הקלינטק – כך דיווחה החברה במסיבת עיתונאים שקיימה אתמול (ג'). לדברי רני קמחי, מנהל פעילות אוטודסק בישראל, "בחרנו להפעיל את התוכנית בארץ, כי היא נחשבת למעצמה בתחום. ישראל מדורגת במקום השני בעולם בחדשנות של חברות סטארט-אפ בתחום הקלינטק".

התוכנית, Autodesk Clean Tech Partner, הושקה ב-46 מדינות, בהן ישראל. שהצטרפה לתוכנית לפני שנתיים, בסמוך להשקתה באירופה ובארצות הברית. במסגרת התוכנית מספקת החברה לסטארט-אפים בתחום הקלינטק תוכנות אבטיפוס דיגיטלי לתכנון, המחשה וסימולציה של מוצרים לפני בנייתם, על מנת לקצר את זמן יציאתם לשוק. כל שותף המצטרף לתוכנית מקבל תוכנות של החברה בשווי של עד 150 אלף דולרים, כאשר עבור כל אחת מהן הוא יכול לקבל עד חמישה רישיונות.

בין חברות הקלינטק הישראליות שהצטרפו לתוכנית נמנות הידרוספין, ווטר-ג'ן, גלובל-פיול, Move Project ,TIGI ו-Leviathan Energy.

קמחי ציין ש-"ישראל נמצאת בחזית בחידושי האנרגיה החלופית ונוצרות בה יוזמות מדיניות אנרגיה נקייה מהשאפתניות ביותר בעולם, כך שזו התפתחות טבעית עבור אוטודסק לחבור לחברות חלוצות קלינטק באזור".

אילן ישראל, מנהל אגף אוטודסק באומניטק, אמר ש-"אוטודסק מכירה בכך שהכרחי שחברות קלינטק יוציאו מוצרים לשוק מהר יותר ובאופן חסכוני יותר, ללא חשיבות למקום בו הן נמצאות במחזור חיי הפיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים