עומר דרור מונה למנכ"ל טסקום מקבוצת One1

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול מערך המכירות, התפעול ואספקת השירותים לכלל לקוחות טסקום בישראל ● בתפקידו האחרון כיהן כמנהל V-Ness, חטיבת הבדיקות של נס טכנולוגיות

עומר דרור (42) מונה למנכ"ל טסקום (Tescom) מקבוצת One1 ולחבר בהנהלת הקבוצה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול מערך המכירות, התפעול ואספקת השירותים לכלל לקוחות טסקום בישראל. דרור הוא בעל ניסיון של יותר מ-15 שנים בעולם הבדיקות ושירותי התוכנה, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמנהל V-Ness, חטיבת הבדיקות של נס טכנולוגיות. הוא בעל תואר ראשון בניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

באוגוסט 2012 פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי ניר לוי, מנכ"ל טסקום מקבוצת One1, ימונה בקרוב לסמנכ"ל הטכנולוגיות של דלק. לוי החליף בתפקיד את קובי ביטר, שהחל באוקטובר האחרון את תפקידו החדש כמנכ"ל מיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל – תפקיד שאויש קודם לכן על ידי צבי צוויג, הבעלים ומייסד החברה.

לוי, אלוף-משנה במילואים, החליט לפרוש מטסקום לאחר שהשלים את תהליך מיזוג החברה לקבוצת One1. בנובמבר 2011 רכשה One1 את טסקום תמורת 20 מיליון שקלים. טסקום הוקמה ב-1990 ובעת השלמת העסקה עם One1 העסיקה כ-600 עובדים וגלגלה מחזור מכירות של כ-100 מיליון שקלים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים