יהושע בקולה, HP ישראל: "גופים שלא יארגנו מחדש את הדטה סנטר שלהם לא ישרדו עסקית"

"מערכות ה-IT בדטה סנטרים התרבו והפכו להיות מורכבות יותר ויותר וככלל, הדטה סנטרים הפכו למפלצות זוללות אנרגיה, משאבים, נדל"ן וכוח אדם שמטפל בתחזוקה", אמר בקולה, מנכ"ל החברה ● לדבריו, על מנת שלא להיות מוגבלים עסקית ולהמשיך לשרוד, "על ארגונים לארגן מחדש את הדטה סנטר שלהם, כך שהם יהפכו ליעילים וחסכוניים"

"הדטה סנטרים הפכו למפלצות זוללות אנרגיה, משאבים, נדל"ן וכוח אדם שמטפל בתחזוקה. מערכות ה-IT בדטה סנטרים התרבו והפכו להיות מורכבות יותר ויותר. גופים שלא יארגנו מחדש את הדטה סנטר שלהם, כך שהם יהפכו ליעילים וחסכוניים יהיו מוגבלים עסקית ולא ישרדו", כך אמר יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל.

בקולה דיבר בפתח כנס בנושא תשתיות אחודות שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם האירועים East בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 מלקוחות החברה. הנחה אותו ד"ר אמיר עציוני, מנהל קבוצת פריסייל וענן ב-HP ישראל.

לדברי בקולה, "הצגנו את חזון התשתיות האחודות שלנו לפני שלוש שנים. זו תפיסה שמסדרת בצורה אחרת את התשתיות ומביאה לחיסכון במקום ובאנרגיה, וכן לניהול תפעולי טוב ויעיל יותר. על רקע הלחצים המופעלים על המנמ"רים לאספקת יותר שירותים ויישומים בפחות תקציבים, מימוש תפיסת התשתיות האחודות יכול להביא לחסכונות משמעותיים ולגמישות רבה יותר בתפעול מערכי ה-IT הארגוניים".

"HP מובילה עולמית של סביבת תשתיות ה-IT בארגונים כבר 25 שנים, בפרט בסביבות פתוחות", ציין. "אנחנו רואים לאורך שנים את יתרונות הסביבה הפתוחה, שמאפשרת עבודה עם מערכות הטרוגניות, חופש בחירה, חופש פעולה והחלפה קלה של מערכות. היתרונות הללו הביאו לשימוש הולך וגובר עם סביבה פתוחה".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"יחד עם הגידול המואץ וריבוי המערכות, מנמ"רים ומנהלי תשתיות חווים עלייה ברמת המורכבות התפעולית", הוסיף בקולה. "יש יותר ויותר בעיות שקשורות לתחומי מקום, אנרגיה, חיבור בין מערכות וניהול שלהן. כל אלה מכבידים באופן הולך וגדל על היכולת של ה-IT לתת שירות לחלק העסקי של הארגון. כבר כיום מתממשת הקלישאה לפיה עלות צריכת החשמל של שרת לאורך חייו גדולה יותר מעלות השרת עצמו. יש לנו חזון ממומש איך להפעיל סביבה פתוחה של תשתיות אחודות, כך שאנו מאפשרים להגיע למצב בו יש תשתיות מיחשוב פשוטות, קלות, חסכוניות ויעילות, תוך מתן מענה מהיר, בהיר ויעיל לצרכי הארגון. HP היא היחידה שמספקת את כלל ההיצע הנדרש לבניית התשתיות של הדטה סנטר החדש – שרתים, מערכות אחסון, ציוד תקשורת, מערכות ניהול, שירותי ייעוץ, תמיכה ותחזוקה. אנחנו לוקחים את כלל הרכיבים ומרכיבים באמצעותם פתרונות חדשים ואינטגרטיביים, לכדי תשתית אחודה מבית יוצר אחד".

בקולה סיים בדברים לזכרו של עובד HP ישראל, איציק בן אביר, שנפטר השבוע ממחלה קשה: "איציק עבד בחברה 18 שנים, החל מימי דיגיטל וקומפאק. הוא היה קצין, לוחם, ספורטאי מצטיין, איש מופת בעל איכויות. הוא נלחם במחלה במשך ארבע שנים. נדמה היה שהכריע אותה, עד שהיא הכריעה אותו. ליווינו אותו במהלך הדרך. הוא יחסר לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים