סופו של עידן: אטארי הגישה בקשה לפשיטת רגל

חברת משחקי הווידיאו הוותיקה הגישה בקשה לפשיטת רגל ולהגנה מפני נושים לפי סעיף 11 של החוק האמריקני, אך לדבריה תמשיך לפעול כרגיל ● לפי ההודעה שפרסמה החברה, נכסיה האמריקניים זוכים לביצועים טובים, אך הבעיות של החברה האם מותירות אותה "רעבה למזומנים ובלי יכולת לממן את צמיחתה"

אטארי (Atari), חברת משחקי הווידיאו הוותיקה, הגישה בקשה לפשיטת רגל בארה"ב, בניסיון להפריד את נכסיה האמריקניים מהחברה האם הצרפתית, אטארי SA (לשעבר Infogrames Entertainment, SA), שנקלעה לקשיים.

אתמול (ג') פרסמה החברה הודעה, שלפיה הגישה בקשה לפשיטת רגל ולהגנה מפני נושים לפי סעיף 11 של החוק האמריקני, אך לדבריה תמשיך לפעול כרגיל. "החלטנו לעשות את ההחלטה שלדעתנו היא הטובה ביותר כדי להגן על החברה ועל בעלי מניותיה", הודיע המנכ"ל, ג'ים וילסון. החברה מקווה למכור או לשקם את נכסיה בתוך 90 עד 120 יום.

אטארי נוסדה בשנת 1972 ועברה כמה וכמה ידיים מאז ימי השיא שלה בשנות השמונים של המאה הקודמת. בשנים האחרונות היא מתמודדת מול התחרות הקשה בפלטפורמות המשחק החדשות. באחרונה הייתה אטארי בין כמה יצרניות משחקים, שניסו להרוויח מן הגידול בפלטפורמות המשחק הניידות והסלולריות. כך, שחררה גרסאות של המשחקים הקלאסיים שלה ופיתחה כותרים חדשים לסמארטפונים ולטאבלטים.

לפי ההודעה שפרסמה החברה אתמול, נכסיה האמריקניים זוכים לביצועים טובים, אך הבעיות של החברה האם מותירות אותה "רעבה למזומנים ובלי יכולת לממן את צמיחתה". לפי סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), החברה האם, אטארי SA, לא הצליחה להציג רווחים מאז 1999, ופועלת באותם הליכי פשיטת רגל בצרפת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים