יו-טיוב: הגולשים יוכלו לבחור מתי לצפות בפרסומת
במסגרת ניסוי חדש שעורך אתר שיתוף הווידיאו הפופולרי, יוכלו הגולשים להחליט האם לצפות בפרסומת לפני הסרטון או אחריו ● כמו כן, יוכלו הגולשים לבחור באיזו פרסומת לצפות
גוגל מסרה, כי גולשי יו-טיוב שבבעלותה יוכלו לבחור מתי תוצג פרסומת – האם בסוף הסרטון שבחרו לצפות בו או בסיומו. כמו כן, יוכלו המשתמשים לבחור באיזו פרסומת לצפות.
ההודעה פורסמה בבלוג של גוגל, במסגרת ניסוי שעורך יו-טיוב. הניסוי נערך במסגרת המאמצים של גוגל, שרכשה את יו-טיוב, להגדיל את הפרסום באתר מבלי לגרום לכעס מצד המשתמשים בו.
בהודעה נכתב: "אנו בודקים כל העת מגוון רחב של אפשרויות בניסיון למצוא את תצורת הפרסום המתאימה לתכנים המשודרים ביו-טיוב. תקוותנו שהמשתמשים יסייעו לנו בכך".
תגובות
(0)