E-TYPE יישמה מערכת הקלטה ותמלול בכנסת; היקפו של הפרויקט מסתכם ביותר מ-3 מיליון ש'

המערכת של E-TYPE נועדה לאפשר הקלטה של דיונים באמצעות מחשב נייח ונייד ● לאחר הקלטת הדיון, מתקבל קובץ מסונכרן המאגד בתוכו שמע וטקסט של תמלול הדיון ● במסגרת הפרויקט הטמיעה E-TYPE את המערכת באולם המליאה וב-21 ועדות שונות בכנסת

E-TYPE מקבוצת אומניטק, הטמיעה את מערכת ה-e-PARLAMENT לניהול פרלמנטים בכנסת. המערכת תשמש לניהול כל מערך ההקלטה והתמלול במשכן. במסגרת הפרויקט הטמיעה E-TYPE את המערכת באולם המליאה וב-21 ועדות שונות בכנסת. מ-E-TYPE נמסר, כי הישיבה הראשונה של מליאת הכנסת ה-18 והשבעת חברי הכנסת החדשים, הוקלטו ותומללו על-ידי המערכת החדשה בהצלחה. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם ביותר מ-3 מיליון שקלים.

המערכת של E-TYPE נועדה לאפשר הקלטה של דיונים באמצעות מחשב נייח ונייד. לאחר הקלטת הדיון, מתקבל קובץ מסונכרן המאגד בתוכו שמע וטקסט של תמלול הדיון, כך שניתן לסרוק את הפרוטוקול ולהגיע לקטע המסוים בו נאמרים מילים או משפטים אותם מחפשים. בנוסף, אמורה המערכת לאפשר חיפוש של מילה מסוימת מתוך הטקסט, ולצפות בנואם אומר את המילה המבוקשת. לבסוף מתקבל מסמך וורד המכיל את כל נתוני החוזי והסנכרון בתוכו.

הנרי לילה, יועץ לכנסת מטעם חברת הייעוץ אגיניקס, אמר, כי "אגיניקס בחרה, ביחד עם מנמ"ר הכנסת, עמנואל גז, בהליך מכרזי בחברת E-TYPE, בשל המערכת הייחודית להקלטה דיגיטלית המשלבת אודיו ו-וידיאו ממספר מקורות, ומסייעת לתמלול הפרוטוקול ולתיעוד הישיבות. המערכת הוטמעה בהצלחה בסביבת מליאת הכנסת ובוועדותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים