ארצות הברית: פייסבוק עקפה את מיי-ספייס במספר המשתמשים; טוויטר עלתה ב-2,700%

מספר הגולשים האמריקניים הרשומים בפייסבוק הגיע במאי האחרון ל-70.28 מיליון, לעומת 70.26 במיי-ספייס ● למקום השלישי הגיעה טוויטר, עם 17.6 מיליון משתמשים ● פייסבוק היא גם הרשת החברתית הגדולה בעולם, ומספר הגולשים בה גדול ביותר מפי שניים מזה של מיי-ספייס ● בנוסף, מאפשרת הרשת החברתית הפופולרית ללקוחותיה לשנות את שם המשתמש שלהם, ו-5.75 מיליון גולשים עשו זאת מאז שנפתחה האפשרות בשבת האחרונה

מעט אחרי שעשתה זאת בשאר העולם, פייסבוק הפכה לרשת החברתית הפופולרית ביותר גם בארצות הברית: לפי נתונים של אתר ComScore, הגיעה הרשת בחודש שעבר ל-70.28 מיליון שמות משתמשים אמריקניים לעומת 70.26 במיי-ספייס. מדובר בעליה של כמעט פי שניים במספר גולשי פייסבוק בהשוואה לנתונים בשנה שעברה. לעומת זאת, מיי-ספייס איבדה 5% ממספר משתמשיה. טוויטר הגיעה למקום השלישי עם 17.6 מיליון, אולם רשמה את העליה הגדולה ביותר. לעומת השנה שעברה, גדל מספר הגולשים באתר המיקרו-בלוגינג ב-2,700%. באופן כללי, עלה מספר הגולשים האמריקניים ברשתות החברתיות ב-12% לעומת השנה שעברה, בעוד מספר הגולשים בכלל רשת האינטרנט עלה ב-2%.

עוד עולה מנתוני האתר, כי באפריל האחרון הגיע מספר המשתמשים העולמי בפייסבוק ל-307.1 מיליון, לעומת 126.9 מיליון "בלבד" למיי-ספייס.

אחת הסיבות לעלייתה המטאורית של פייסבוק היא הפיכתה מרשת חברתית לסטודנטים בלבד לכזו שפונה לאנשים מכל הגילאים והרקעים, בהם גמלאים והורים צעירים.

בנוסף, החל מהשבת האחרונה מאפשרת פייסבוק לגולשיה לשנות את שמות המשתמש שלהם לפי בחירתם. ב-00:01 נפתחה האפשרות בפני הגולשים, ו-200 אלף מהם שינו את שמותיהם כבר בשלוש הדקות הראשונות. כעבור כשעה, עמד מספרם על מיליון, ועד ליום ראשון השתמשו בשירות זה 5.75 מיליון גולשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים