עמוס כרובי, דל: "מסע הרכישות שביצעה דל מעניק למנמ"ר את הכלים להתמודד עם האתגרים של 2013"

"הייחוד שלנו הוא שכל הפתרונות והטכנולוגיות שאנו מציעים לשוק בשלוש השנים האחרונות, משלבים את כל הפיתוחים של החברות שרכשנו", אמר כרובי - מנהל תחום האנטרפרייז ב-דל ישראל, במפגש פורום C3 ברומא ● לדוגמה, נתן את פתרון האחסון האחוד של החברה, שמתבסס לדבריו על טכנולוגיות של שתיים מתוך חמש החברות שרכשה דל בתחום האחסון

"מסע הרכישות של דל (Dell) משלוש השנים האחרונות, שכלל לא פחות מ-20 חברות, מעניק למנמ"ר את הכלים הדרושים לו על מנת להתמודד עם האתגרים שעומדים בפניו ב-2013", אמר עמוס כרובי, מנהל תחום האנטרפרייז ב-דל ישראל. כרובי דיבר במליאת היום השני של מפגש פורום C3 – פורום המנמ"רים של קבוצת אנשים ומחשבים, שנערך ברומא בסוף השבוע האחרון לציון 15 שנים להקמת הפורום. באירוע השתתפו יותר מ-150 מנמ"רים ונציגי ספקיות ה-IT והנחה אותו פלי הנמר, נשיא ויזם הקבוצה.

בהרצאתו, ציין כרובי, כי הרכישות שביצעה החברה תרמו למיצוב החדש שלה, ומכסות את כל התחומים הטכנולוגיים העומדים כיום בראש סדר העדיפויות של המנמ"ר, לרבות מיחשוב ענן, וירטואליזציה ו-Big Data. "זוהי ללא ספק אסטרטגיית רכישות מנצחת", אמר כרובי. "הייחוד שלנו הוא שכל הפתרונות והטכנולוגיות שאנו מציעים לשוק בשלוש השנים האחרונות, משלבים את כל הפיתוחים של החברות שרכשנו".

לדוגמה, נתן כרובי את פתרון האחסון האחוד (Unified Storage) של החברה, שמתבסס לדבריו על טכנולוגיות של שתיים מתוך חמש החברות שרכשה דל בתחום האחסון. "תוצרים של חברות כמו אקסנט (Exanet) ו-Ocarina משולבים מזה זמן במערכות האקוולוג'יק שלנו, שזכו לפופלריות רבה", אמר כרובי וציין כי שילובים נוספים נעשו בתחום שילוב שרתי הלהב של החברה, ליצירת פתרון התשתית האחודה.

הוא ציטט נתונים של גרטנר (Gartner), לפיהם אתגרי המנמ"ר מרוכזים באבחון ושיפור ה-BI, ניהול יעיל של תחנות קצה, כלים להגירת יישומי IT, הפחתת תקורות ופתרונות ניטור. "כלי ה-QEST שלנו מספקים את כל הפתרונות לטיפול באתגרים הללו", סיכם כרובי.

באירוע השתתף גם שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, שאמר כי החברה מצויה בתקופה האחרונה בהליך של הרחבת מצבת העובדים שלה, העומדת כעת על כ-200 איש. הוא ציין, כי דל הגדילה בשנים האחרונות את נתח השוק שלה בתחום האחסון ואמר כי תמשיך לעשות כך גם בתחומים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים