דיווחים: אפל צמצמה את הזמנות מסכי ה-iPhone עקב ירידה בביקוש

הענקית מקופרטינו חתכה בחצי את כמות מסכי ה-iPhone 5 שהזמינה בחודש שעבר, לצד צמצום ההזמנות של מסכים המיועדים לדגמים נוספים - כך על פי דיווח שפורסם ב-וול סטריט ז'ורנל ● "צמצום ההזמנות מעיד על כך שמכירות ה-iPhone החדש לא היו חזקות כפי שצפתה החברה בהתחלה, ושהביקוש לא ער כצפוי", קבע העיתון הכלכלי

אפל (Apple) צמצמה את כמות מסכי ה-iPhone שהיא מזמינה, עקב ירידה בביקוש לסמארטפון הפופולרי שלה – כך עולה מידיעה שפורסמה ב-וול סטריט ז'ורנל (Wall Street Journal) ומתבססת על "מקורות יודעי דבר". על פי הידיעה, חתכה אפל בחצי את כמות מסכי ה-iPhone 5 שהזמינה בחודש שעבר, בהשוואה ליעדים שהציבה לעצמה הענקית מקופרטינו. כמו כן, עולה מהדיווחים, כי צמצמה אפל גם את ההזמנות של מסכים המיועדים לדגמים נוספים.

"צמצום ההזמנות מעיד על כך שמכירות ה-iPhone החדש לא היו חזקות כפי שצפתה החברה בהתחלה, ושהביקוש לא ער כצפוי", קבע ה-וול סטריט ז'ורנל וציין כי לא ניתן היה להשיג את תגובתה של אפל לדברים.

הירידה במספר המשלוחים לא הפתיעה אנליסטים רבים, שחזו מהלך שכזה בתקופה האחרונה. רק בחודש שעבר ירדה המניה של אפל בכ-4% במהלך סוף שבוע אחד בעקבות קבלת הפנים הצוננת לה זכה ה-iPhone 5 בסין, ובשילוב עם התחזיות על הפחתה במספר המשלוחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים