גוגל הסירה שני פטנטים מהתלונה נגד מיקרוסופט

ענקית הרשת ביקשה להסיר את הפטנטים לאחר שהגיעה להסכם עם הרשויות לפיו היא לא תדרוש לדרוש צווים לאיסור מכירה של מוצרים בגין הפרת זכויות בפטנטים שנחשבים לתקן בענף ● עתה כוללת התלונה פטנט אחד בלבד

חטיבת מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) של גוגל (Google) ביקשה להסיר שני פטנטים מהתלונה שהגישה נגד מיקרוסופט (Microsoft) על הפרת זכויות – כך נמסר מהרשות של ארצות הברית לסחר בינלאומי (ITC).

ברשות בוחנים את ההאשמות של מוטורולה מוביליטי, שנרכשה על ידי גוגל, בגין הפרת זכויות בפטנטים שלה בקונסולות Xbox של מיקרוסופט. גוגל הגישה את הבקשה להסרה של שני פטנטים מהתלונה ביום ג', וכעת התלונה מתייחסת לפטנט אחד בלבד.

הבקשה הוגשה בעקבות ההסכם שאליו הגיעה גוגל עם רשות הסחר הפדרלית (FTC) בשבוע שעבר. על פי אותו הסכם, ענקית הרשת התחייבה שלא לדרוש צווים לאיסור מכירה של מוצרים בגין הפרת זכויות בפטנטים שנחשבים לתקן בענף ולפיכך, השימוש בהם נחוץ לתמיכה הדדית בין מוצרים.

במיקרוסופט ציינו, כי שניים מהפטנטים בתלונה של מוטורולה מוביליטי מתייחסים לתקנים מקובלים בענף. "אנחנו שמחים שגוגל משכה את הדרישה לצווי איסור מכירה נגד מיקרוסופט ומקווים שתמשוך דרישות דומות שהוגשו באזורי שיפוט נוספים", מסר דיוויד הווארד, יועץ משפטי של מיקרוסופט.

לא ניתן היה לקבל תגובה מגוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים