יורוקום שדרגה את מערכת התקשורת של מלון הרודס באילת; ההיקף: כארבעה מיליון שקלים

מערכת ה-TDA600 של פנסוניק שיושמה במלון, תקשר בין כ-800 השלוחות בו, ותאפשר קישור אינטגרטיבי עם מערכות המיחשוב, הווידיאו והאודיו ● מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית: "המערכת החדשה תאפשר למלון לייעל בצורה משמעותית את מערך השירות ללקוח, תוך כדי חסכון כלכלי וניצול משאבים מרבי"

יורוקום שדרגה את מערכת התקשורת של מלון הרודס באילת, הכוללת כ-800 שלוחות המתפרשות על פני מחלקות ההנהלה, ההזמנות, החדרים והתחזוקה. מערכת TDA600 של פנסוניק, שהותקנה בהרודס, כוללת מגוון רחב של יישומי תקשורת אינטגרטיביים, כגון מערכת דואר קולי במגוון שפות, שרת פקס, מערכת Call Center עבור מחלקת הזמנות, קישור למוקד המכירות בתל אביב ואינטגרציה עם תוכנת הניהול של המלון. היקף הפרויקט, שארך כחודשיים, נאמד בארבעה מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הותקנו במלון גם עמדות מרכזיה ממוחשבות לרווחת אורחים, אשר פותחו על ידי יורוקום בהתאם לצרכי ענף המלונאות בישראל. העמדות מאפשרות למרכזנית לבצע את כל פעולות הטלפון ממסך המחשב; בנוסף, הן מאפשרות הפעלת מגוון תכונות מלונאיות כגון הזמנת צלצול השכמה, הגדרת "לא להפריע" עבור האורח, הצגת שם האורח ומצב החדר, התראה על השכמה שלא בוצעה ועוד.

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, "פתרונות התקשורת שהותקנו בהרודס הינם מהמתקדמים בתחום המלונאות בישראל, ויאפשרו למלון לייעל בצורה משמעותית את מערך השירות ללקוח, תוך כדי חסכון כלכלי וניצול משאבים מרבי".

אלמליח הוסיף, כי לאור הפניות הרבות לשדרוג תשתית התקשורת במספר מלונות באילת, החליטה החברה לפתוח נציגות בעיר, אשר תאפשר מכירה ושירות מקומי לכל מוצרי החברה בכלל, ולמערכות תקשורת ומסכי טלוויזיה בפרט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים