TNN הטמיעה מערכת שו"ב של סנטריטי בחיל האוויר בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת, שהוטמעה ביחידת ניסוי הטילים (ינ"ט) של החיל, משמשת לביצוע ניטור מעמיק עבור כלל מערכות ה-IT של היחידה ● א.ש., מפקד חדר בקרה בינ"ט: "המערכת הביאה לשיפור ניכר בניהול המערך הטכנולוגי של היחידה ויכולת ניטור נרחבת עבור כלל המערכות"

TNN הטמיעה את מערכת השליטה והבקרה Centerity Monitor של סנטריטי (Centerity) בחיל האוויר – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה, נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת הוטמעה ביחידת ניסוי הטילים (ינ"ט) של החיל, המוצבת בבסיס פלמחים. הפרויקט כלל הקמה של מערכת שו"ב מרכזית המאפשרת לינ"ט לבצע ניטור מעמיק עבור כלל מערכות ה-IT של היחידה, הכוללות ציוד סטנדרטי כגון שרתים, ציוד תקשורת, מערכי אחסון ועוד – לצד מערכות טכנולוגיות ייעודיות המשרתות את היחידה בפעילות המבצעית. הפתרון עמד בדרישות הקפדניות של היחידה, אשר כללו פונקציונליות נרחבת, רמת מהימנות גבוהה, דיוק מירבי, יכולת איסוף נתונים ממגוון מערכות – לרבות מערכות לא סטנדרטיות, יכולת הצגת נתונים בצורה דינמית וברורה, ומעל לכל: זמינות ושרידות.

תפקידה של ינ"ט הוא ביצוע ניסויים וחקר ביצועים של מערכות מוטסות עתירות אנרגיה, דוגמת טיל החץ, לוויינים וכן מערכות אחרות, קטנות יותר, על פי צרכי חיל האוויר ומערכת הביטחון. שדה הניסוי מחויב לביצוע הניסויים בבטיחות ובמקצועיות ולהביא את הנתונים הנדרשים להמשך הפיתוח של המערכות השונות. בנוסף, מהווה ינ"ט מרכז לשיגורי החלל של מדינת ישראל ותומכת בפעילות חיל האוויר בחירום ובלחימה. יצוין כי יש בעולם כיום רק שמונה מדינות המסוגלות לשגר לווין לחלל, וישראל היא אחת מהן.

א.ש., מפקד חדר בקרה בינ"ט, מסר כי "המערכת מסייעת לנו לעמוד במשימות המוטלות על היחידה, הן בשוטף והן בעת פעילות מבצעית. המערכת הביאה לשיפור ניכר בניהול המערך הטכנולוגי של היחידה ויכולת ניטור נרחבת עבור כלל המערכות. אופי היחידה מחייב זמינות מלאה ורמת אמינות מירבית של מערכות הבקרה. המערכת מאפשרת לנו לקבל חיווי בזמן אמת עבור כלל המערכות, עבור אנשי הטכנולוגיות ועד לדרג הפיקודי הבכיר".

רועי קרן, מנכ"ל סנטריטי: "כחברה ישראלית, אנו רואים חשיבות עליונה ביכולתנו לסייע לשיפור הזמינות והבקרה של מערכות קריטיות הקשורות בביטחון המדינה. ינ"ט מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות ממגזרי הביטחון והציבורי, בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים