ניר ארן, אקסס ליירס: "בעולם הווירטואלי איננו יודעים מי יושב בכיסא הנהג"

"הווירטואליזציה הביאה למצב בו יש חוסר נראות. זה מאפשר את פעולתם של רכיבים בלתי מאושרים או שאינם תקינים בהיבטי מדיניות תפעולית ואבטחת מידע", אמר ארן ● אמיר מרואני, מנהל טכנולוגיות ב-Veeam: "היתרון הבולט בטכנולוגיה של Veeam הוא ביכולת להגביר את תדירות הגיבויים עד לרמה של טרנזקציה בודדת"

"הווירטואליזציה הביאה למצב בו יש חוסר נראות. זה מאפשר את פעולתם של רכיבים בלתי מאושרים או שאינם תקינים בהיבטי מדיניות תפעולית ואבטחת מידע. בעולם הווירטואלי איננו יודעים מי יושב בכיסא הנהג", אמר ניר ארן, מנכ"ל אקסס ליירס (Access layers).

ארן דיבר בכנס Virtualization 2012, שנערך באחרונה במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מומחים מהתחום. מנחה הכנס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדבריו, "קיים נתק במשולש הכולל את הרשת, הרכיב והמשתמש, ומטרתם – לספק פתרון של ניהול גישה ובקרה ברשת הארגונית. הרשת גדולה, מסונפת ומורכבת. אנו נותנים למנהלי הרשת את התשובה לשאלה מה יש להם ברשת ואיפה".

"מודל הפעולה של מערכי הווירטואליזציה מחייב את שילובם של אלה במערכי הניטור והבקרה של הארגון", אמר ארן. "מערכי הניטור המקובלים אינם חשופים לשכבת התקשורת הווירטואלית, אלא לשרתים הווירטואליים בלבד. לרוב, יצרני התשתית הווירטואלית מספקים פתרונות נקודתיים, שהולמים את אותו מערך בלבד, אולם הם לא עולים בקנה אחד עם מערכי הניטור והבקרה הארגוניים המקובלים בשימוש".

ארן ציין, כי "אקסס ליירס מספקת פתרונות ניהול ובקרת גישה לרשת, NAC (ר"ת Network Access Control). מערכת פורטנוקס (Portnox) מאפשרת ניראות מלאה של כלל רכיבי ה-IP ברשת הארגונית, בכל שכבת גישה ובכל זמן נתון, לצד אכיפת הרשאות הכניסה לרשת ולמשאביה בהתאם למדיניות הארגון. פורטנוקס הוא פתרון תוכנה שמיושם במהירות ובקלות בכל ארגון, ללא תלות בגודל הרשת, בביזור ובמורכבות שלה, לא עושה שימוש ברכיבי סוכן (Agents) ולא מצריך שינוי בארכיטקטורת מערכת היעד עליה הוא מותקן. בין אם מדובר בארגון קטן המיישם שירותים על ענן ציבורי, ארגון המאמץ תשתית וירטואלית, כלומר ענן פרטי, או ארגון גדול בעל רשת בת-כלאיים ובעלת סניפים מרוחקים – פורטנוקס מעניק פתרון מקיף, שלא פוסח על אף אחד מנכסי הרשת שבשימוש".

אמיר מרואני, מנהל טכנולוגיות ב-Veeam. צילום: קובי קנטוראמיר מרואני, מנהל טכנולוגיות ב-Veeam, אמר כי החברה היא ספקית פתרונות גיבוי וניהול לסביבות הווירטואליזציה של VMware ומיקרוסופט (Microsoft). לחברה, שהוקמה ב-2006, יש כיום יותר מ-30 אלף לקוחות, ומוצריה הבולטים הם Veeam Backup & Replication וכלי הניהול Nworks.

לדבריו, המוצרים של Veeam משרתים בהצלחה ארגונים מובילים בישראל כגון נטוויז'ן, צ'ק פוינט (Check Point), פז, AIG, בית החולים הלל יפה בחדרה, משרדי ממשלה ומספר יחידות בצה"ל. "היתרון הבולט בטכנולוגיה של Veeam", אמר מרואני, "הוא ביכולת להגביר את תדירות הגיבויים עד לרמה של טרנזקציה בודדת ובכך להשיג שחזור נתונים גבוה, תוך צמצום ה-RTO (ר"ת Recovery time objective) וה-RPO (ר"ת Recovery Point Objective)".

הוא סיים בציינו, כי "פתרונות הניהול של Veeam מתממשקים ל-SCOM של מיקרוסופט ול-HP OpenView, תוך ניהול הסביבה הפיזית והווירטואלית מאותה עמדת ניהול וקבלת תמונה כוללת על הארגון – מה שמביא ליתרונות כמו פרודוקטיביות גבוהה יותר וחיסכון כספי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים