eWave Mobile הקימה מערכת לשילוט ומבצעים במשביר לצרכן; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת משמשת לעדכון שוטף ומדויק של השלטים בסניפים השונים ולהצגת המוצרים בצורה זהה בכל הסניפים ● כמו כן, היא מאפשרת הדפסה אוטומטית של שלטים שונים לכל סוגי המבצעים, על בסיס הנתונים הקיימים בארגון ● ההפקה מבוצעת מרחוק, דרך מערכת מרכזית מבוססת ווב, ובצורה יזומה על ידי אנשי הסחר בסניפי הרשת

eWave Mobile הקימה מערכת IT ממוחשבת לניהול מבצעים, שילוט סניפים וניהול החזרות ברשת המשביר לצרכן. הפרויקט החל בסוף 2011 והסתיים באחרונה, והיקפו מוערך בחצי מיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה מטפלת בכל שלטי המוצרים ברשת, הפרוסים בכ-40 סניפים ברחבי הארץ. היא משמשת לעדכון שוטף ומדויק של השלטים בסניפים השונים ולהצגת המוצרים בצורה זהה בכל הסניפים. כמו כן, היא מאפשרת הדפסה אוטומטית של שלטים שונים לכל סוגי המבצעים, על בסיס הנתונים הקיימים בארגון. ההפקה מבוצעת מרחוק, דרך מערכת מרכזית מבוססת ווב, ובצורה יזומה על ידי אנשי הסחר בסניפי הרשת.

בהיבט הטכנולוגי, המערכת כוללת ממשקים ל-AS/400 לקבלת מבצעים ולמערכת ריטליקס לקבלת תגמולים. בנוסף, פותחה עבור המשביר לצרכן מערכת הקלדות (PROMO) לקבלת מבצעים מה-AS/400 ולעדכון מערכת השילוט.

לדברי איציק פאר, סמנכ"ל מערכות מידע במשביר לצרכן, "מטרת הפרויקט הייתה לסנכרן בין אמצעי התצוגה והשילוט להכוונת הלקוח ברצפת המכירה לבין המחירים והמבצעים בקופה ובחשבונית המכירה. התהליך המקדים להפקת השילוטים היה חוצה ארגון ולווה בעבודת מטה בה לקחו חלק הסחר, השיווק, ה-IT והסניף".

הוא הוסיף, כי "הפרויקט דרש אינטגרציה מורכבת למערכות התפעוליות השונות של הרשת. המערכת עלתה לאוויר לאחר פיילוט מוצלח שהתבצע בסניפים ברחובות ובכרמיאל, והיא כבר מוכיחה את עצמה, הן בהיבט של שילוט נכון והן בחיסכון בעלויות ההפקה".

אידו שטיינברגר, מנכ"ל eWave Mobile, אמר ש-"העבודה עם המערכת החדשה תביא לקיצור תהליכי הדפסת השלטים בכל סניפי המשביר לצרכן ותאפשר לחברה חיסכון משמעותי בעלויות התפעוליות. הטמענו מערכות דומות ברוב הרשתות הקמעוניות הגדולות והבינוניות בישראל, ביניהן שופרסל, מגה, הום סנטר וניו-פארם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים