אפל מתגאה שמכשירי iPhone 3G S "מהירים פי שניים"; חברות אחרות רוצות לדעת למה

על פי הערכות, המהירות הגבוהה של המכשירים החדשים של אפל נובעת משבב חדש שהותקן בהם ● בחברות אחרות מנסים להשיג בימים אלה את המכשירים החדשים, כדי לנסות לדעת מה מכיל אותו שבב ● עד שהן ישימו יד על המכשירים, כולם מנחשים

באפל מתגאים, כי מכשירי iPhone 3G S "מהירים פי שניים" ממכשירי iPhone 3G. על פי השמועות, המהירות הגבוהה נובעת משבב חדש שהותקן בהם. אפל עצמה לא פרסמה את המפרטים, משום שהיא מבקשת לשדר שסוד המהירות טמון בתכנון הכולל של המכשיר ולא בשבב זה או אחר, שגם חברות אחרות יכולות להתקין במכשיריהן.

למעשה, נראה שעד שחברות דוגמת iFixit או iSuppli יצליחו להניח יד על מכשירי iPhone 3G S ולפרק אותם למרכיביהם, אף אחד לא יוכל לפצח את סוד המהירות שלהם. "עד שלא נשלוף את השבב, איננו יכולים לדעת באיזה שבב מדובר", אמר פרנסיס סידקו, אנליסט בכיר לתקשורת סלולרית ב-iSuppli. קייל ווינס, ממייסדי iFixit, אמר, כי בכוונתו לטוס לאירופה כדי להשיג מכשיר iPhone 3G S לצורך פירוקו.

באתר אפל נכתב, כי מדובר ב-"iPhone המהיר אי פעם. אפשר להבחין מיד בקצב המהיר שבו מופעלים היישומים במכשיר. דפי האינטרנט מעובדים במהירות וקבצים נספחים שמתקבלים בדואר האלקטרוני מוצגים מהר יותר. הביצועים הגבוהים והעדכונים בגרפיקה התלת ממדית מעניקים חוויית משחק נפלאה. למעשה, כל פעולה מבוצעת במכשיר iPhone 3G S בקצב מהיר פי שניים מאשר במכשיר iPhone 3G".

בידיעה שפורסמה באתר Anandtech כתב העורך, אננד שימפי, כי "על אף שאפל לא פרסמה זאת באופן רשמי, מצוידים (גם) מכשירי iPhone 3G S בשבבים מתוצרת סמסונג … אלא שהפעם הם מבוססים על Cortex A8 של חברת ARM – כמו מכשירי Palm Pre". הערכה זו מצטרפת להערכות דומות, בהן זו של ווינס, שהדגיש שאצלו מדובר בניחוש בלבד.

האתר של טי-מובייל דיווח, כי מכשירי iPhone 3G S מצוידים בזיכרון RAM בנפח של 256 מגה-בייט ובמעבד בעל קצב שעון של 600 מגה-הרץ. סידקו ציין, כי גם שבבים קודמים של ARM הוצעו בקצב שעון של 600 מגה-הרץ, ואין להסיק מנתון זה שמדובר בשבב המתקדם ביותר של החברה.

שבבי Cortex A8 מצוידים בטכנולוגיה המאפשרת למכשירים שמבוססים עליהם לפעול בריבוי משימות. הם מוצעים בקצב שעון של 600 מגה-הרץ עד 1 ג'יגה-הרץ. מכשירי iPhone קודמים צוידו במעבדי ARM בקצב שעון של 412 מגה-הרץ בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים