ריי נטוורקס הקימה חווה לטובת ענן ציבורי מבוסס Limelight בהיקף עשרה מיליון שקלים

החווה תספק גישה מהירה ללקוחות שתי החברות בישראל ומחוצה לה, תוך תמיכה בהעברת וידיאו באיכות גבוהה באינטרנט, הרצת משחקים, יישומים ושרידות למערכות מחשב ● שלב הבטה של הפרויקט הסתיים לפני חצי שנה ומאז משרת הענן הציבורי יותר מ-2,000 ארגונים ועשרות אלפי משתמשים, בין היתר לקוחות אנטרפרייז, היי-טק, מדיה, אינטרנט וממשל

ריי נטוורקס (Ray Networks) הישראלית הקימה בארץ חוות שרתים לטובת ענן ציבורי מאובטח, מבוסס טכנולוגיה של חברת Limelight. הפרויקט החל בתחילת השנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי נאמד בעשרה מיליון שקלים.

החווה תספק גישה מהירה ללקוחות שתי החברות בישראל ומחוצה לה, תוך תמיכה בהעברת וידיאו באיכות גבוהה באינטרנט, הרצת משחקים, יישומים ושרידות למערכות מחשב.

שלב הבטה של הפרויקט הסתיים לפני חצי שנה ומאז משרת הענן הציבורי יותר מ-2,000 ארגונים ועשרות אלפי משתמשים, בין היתר לקוחות אנטרפרייז, היי-טק, מדיה, אינטרנט וממשל.

במסגרת הפרויקט, כל ספק תוכן וחברה שעושה שימוש באינטרנט כדי לקדם את עסקיו משתמש בספקי CDN, שמאפשרים להפיץ את התוכן שלו למספר גדול של חוות שרתים במקומות מסביב לעולם. זאת, על מנת שכל גולש יוכל לצרוך את התכנים והשירותים מהשרתים שקרובים אליו ובכך להגדיל את מהירות הגלישה, אמינות השירות שניתן לו, צפייה ישירה בווידיאו באיכות גבוהה והורדת התוכן.

Limelight מספקת פתרונות שמאפשרים העברה מסיבית של תכנים ללא עיכוב או תלות בעומס ובריחוק משרתי ספקי התוכן ומספקים ניהול יעיל יותר של השירותים והיישומים של לקוחותיה. חברות גלובליות יכולות לספק באמצעות הפתרונות שלה לכל העולם שירותים מתקדמים תוך שיפור ביצועים ואיכות שירותים למשתמש הסופי. על פי החברה, הענן שלה הוא אחד משלושת העננים הגדולים בעולם, כאשר 2.5 מיליארד קבצים מועברים אליו בכל שעה והוא מאחסן נפח של כעשרה פטה בייט של נתונים.

אלון ציפורי, מנכ"ל ריי נטוורקס, אמר ש-"אנחנו משתמשים בתשתית אינטרנט נפרדת של סיבים ייעודיים על מנת לאפשר ללקוחותינו לשרת את לקוחותיהם באופן טוב יותר ולהפיץ את התכנים והשירותים שלהם בצורה יעילה יותר ממקום למקום, תוך חיסכון עלויות ללקוח. מדובר, לדוגמה, באתרים של קופות חולים, בנקים ומוסדות ממשלה, שהדרישות הבסיסיות שלהם הן שרידות, מהירות ואבטחת מידע. האם כולם שרדו את התקפות ההאקרים בשנים האחרונות? סביר להניח שלא. אנחנו מספקים את כל אלה בצורה מאובטחת".

לדבריו, "לצד התשתית, הפתרון שלנו מהווה כביש מהיר בעולם האינטרנט, שאינו תלוי במספר המשתמשים, המרחק הגיאוגרפי או מיקום השרתים. אנחנו מספקים שירותים לכל מכשיר שמחובר לאינטרנט, כחלק מהאסטרטגיה שלנו. ההקמה של החווה בארץ מחברת את ישראל לנתיב המהיר באוטוסטרדה של האינטרנט".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם

    לא ברור כיצד חברה כל כך קטנה יכולה לשרת גופים כמו קופת חולים או אחרים במה זה אמור להתחרות ? באמזון ... נו באמת מה יקרה כשיפול שרת בשתיים לפנות בוקר ?

  2. שירז

    רעיון נחמד , ביצוע לוקה בחסר , תקול תכופות . לא להיט

אירועים קרובים