טלדור תקשורת גלאסהאוס ביצעה וירטואליזציה ואחסון במכללת עמק יזרעאל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט בוצע איחוד לשרתי המכללה, הוקמה תשתית לסביבה וירטואלית מבוססת VMware והוטמעה מערכת אחסון של נט-אפ ● כן שודרג מערך התקשורת והוקם אתר התאוששות מאסון בתצורת SRM

טלדור תקשורת גלאסהאוס ביצעה פרויקט וירטואליזציה של VMware והטמעת מערכי אחסון וגיבוי של נט-אפ (NetApp) במכללה האקדמית עמק יזרעאל. טלדור החלה את הפרויקט לפני כשנה וסיימה אותו לפני ימים אחדים. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

הפרויקט משרת כ-5,000 משתמשים – סטודנטים, עובדי מנהלה והסגל האקדמי של המכללה. במסגרת הפרויקט בוצע איחוד לשרתי המכללה וכאמור, הוקמה תשתית לסביבה וירטואלית מבוססת VMware והוטמעה מערכת אחסון של נט-אפ. המידע הועבר מעשרות שרתי החברה לתשתית הווירטואלית, בד בבד עם התייעלות בהיבטים של חסכון במקום ובאנרגיה, ושיפור בהקצאת משאבים במערך האחסון. זאת, תוך הבטחת שרידות גבוהה יותר.

כן שודרג מערך התקשורת והוקם אתר התאוששות מאסון (DR) בתצורת SRM (ר"תSite Recovery Manager). האתר מאפשר את ניהול תהליכי ההתאוששות מאסון במהירות ובצורה אמינה. מערכי האחסון והגיבוי החדשים תוכננו עם יכולת גידול לטווח ארוך, לנוכח צפי לגידול של כ-20% בנפח המידע במכללה מדי שנה.

גלעד דסה, מנמ"ר המכללה האקדמית עמק יזרעאל, אמר ש-"במסגרת הפרויקט נלקחו בחשבון היכולת לתת מענה מהיר ואמין לצורכי המיחשוב המשתנים והמגוונים בעולם האקדמיה. הפתרון עונה על הצרכים הארגוניים של המכללה בהווה וצפוי לתת מענה לצרכיה גם בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים