חוקרי רשות ההגבלים העסקיים פשטו על משרדי מלם-תים

על פי הצו שהציגו החוקרים, החיפוש במשרדי החברה בוצע עקב חשד ל-"הסדרים כובלים לפי חוק ההגבלים העסקיים, תשמ"ח- 1988" ו-"קבלת דבר במרמה לפי חוק העונשין, תשל"ז-1977" ● כמו כן, מספר עובדים בכירים של מלם-תים הוזמנו לחקירה במשרדי הרשות ● לא נתקבלה תגובה ממלם-תים

חוקרים מטעמה של רשות ההגבלים העסקיים פשטו אתמול (ד') בבוקר על משרדי מלם-תים בפתח תקווה וערכו בהם חיפוש. עילות החיפוש, בהתאם לצו שהוצג לאנשי החברה, הן "הסדרים כובלים לפי חוק ההגבלים העסקיים, תשמ"ח- 1988", ו-"קבלת דבר במרמה לפי חוק העונשין, תשל"ז-1977". כמו כן, מספר עובדים בכירים של מלם-תים הוזמנו לחקירה במשרדי הרשות.

בהודעה לבורסה שמסר היום (ה') אילן טוקר, מנהל אגף הכספים של מלם-תים המשמש גם כמשנה למנהל העסקים הראשי של החברה – שלמה איזנברג, נכתב כי "נכון למועד דו"ח זה, אין לחברה מידע בקשר למהות החשדות".

רשות ההגבלים העסקיים מבצעת בחודשים האחרונים חקירה רחבת היקף, הנוגעת לכמה חברות אינטגרציה בשוק המקומי, בדבר תיאום מחירים במכרזים שונים, בהיקפים של מיליונים ועשרות מיליוני שקלים.

מלם־תים היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב ונשלטת בידי איש העסקים איזנברג. יצוין, כי איזנברג הורשע בעשור הקודם על שעבר עברות על חוקי רשות ניירות ערך ואף ריצה עונש מאסר בגינן.

לא נתקבלה תגובה ממלם-תים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים