בצל המשבר באירופה: מרכז הירידים בדיסלדורף ביטל את ההכנות לתערוכת מדיה דיגיטלית שנועדה לשנה הבאה

לטענת המארגנים, הסיבה לכך היא סדרה של ביטולים מצד מציגים פוטנציאליים, שגרמו לצמצום משמעותי של שטחי התצוגה, כמו גם העדר יכולת של מציגים אחרים להתחייב על שטחי פרסום ותצוגה עתידיים ● גורמים בתעשייה הביעו ספק האם אלה הסיבות האמיתיות לביטול ואמרו, כי עצם קיום התערוכה במועד שנקבע לא היה במקום ולא תואם את הצרכים של התעשייה בתקופה הנוכחית

הנהלת מרכז הירידים בדיסלדורף ומועצת המנהלים של תערוכת הדפוס הבינלאומית DRUPA החליטו אמש (ד') להפסיק לאלתר את ההכנות לקראת כנס ותערוכה של דפוס מדיה דיגיטלית שתוכננה לשנה הבאה. לטענת המארגנים, הסיבה לכך היא סדרה של ביטולים מצד מציגים פוטנציאליים, שגרמו לצמצום משמעותי של שטחי התצוגה, כמו גם העדר יכולת של מציגים אחרים להתחייב על שטחי פרסום ותצוגה עתידיים.

מנהלי התערוכה אמרו שלמרות התגובות האוהדות שקיבלו מצד מו"לים וחברות שמתמחוים במדיה דיגיטלית על עצם הרעיון לארגן תערוכה וכנס בנושא, קיומם כעת לא ישקף נכונה את המצב של מרבית העוסקים בענף הדפוס וההוצאה לאור.

מנואל מאטרי, מנהל התערוכה, ציין ש-"זו החלטה קשה עבורנו, אבל היינו חייבים להתחשב במציגים שהתכוונו להגיע לתערוכה, חתמו על התחייבויות אבל לא יכולים לעמוד בהן. במצב כזה, ההחלטה המתבקשת היא לעצור את ההכנות".

מהצד השני, גורמים בתעשייה צוטטו בעיתון Printweek כמביעים ספק אם הסיבה האמיתית לביטול היא ביטולים מצד מציגים. לטענתם, עצם קיום התערוכה במועד שנקבע לא היה במקום ולא תואם את הצרכים של התעשייה בתקופה הנוכחית.

מהנהלת DRUPA נמסר שעל אף הביטול, היא תשתמש באלמנטים שתוכננו לתערוכה באירועים אחרים, שייערכו בשנים הבאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים