יו"ר חדש ל-IVA: אהרון מנקובסקי מפיטנגו

מנקובסקי מחליף את ד"ר ארנה ברי, שמילאה את התפקיד מאז ינואר 2007 ● עם היבחרו אמר מנקובסקי, כי "דרושה התגייסות של כל הגורמים המעורבים – משקיעים, יזמים, חברות גדולות, חברות בינלאומיות אקדמיה וממשלה - על מנת לייצר תשתית מחודשת לבניית חברות גדולות ומבוססות שימשיכו לשמש כקטר הצמיחה של הכלכלה הישראלית"

אהרון מנקובסקי (52), שותף מנהל בפיטנגו, נבחר ליו"ר איגוד משקיעי ההון סיכון, IVA. הוועד המנהל החדש של איגוד קרנות הון הסיכון בחר אתמול (ג') בישיבתו הראשונה את מנקובסקי. הוא מחליף בתפקידו את ד"ר ארנה ברי, שמילאה את התפקיד מינואר 2007. מנקובסקי הודה לברי על תקופת כהונתה ו"על העבודה הרבה שעשתה למען ההון סיכון בפרט ותעשיית ההיי-טק בכלל".

מנקובסקי, 52, הקים את קרן אקליפטוס בשנת 1997, ומשמש כשותף מנהל בפיטנגו משנת 2000, עם מיזוגה של אקליפטוס עם קרן פיטנגו. מנקובסקי החל את דרכו בתעשיית ההיי-טק בשנת 1980 ביבמ, עם שחרורו מחיל האוויר, שם שימש כטייס. לאחר מכן היה נשיא אורבוטק בארה"ב וסגן נשיא במטה החברה, האחראי על המערך העולמי של החברה. הוא בוגר אוניברסיטת תל אביב במדעי המחשב וסטטיסטיקה, ושימש בעבר כדירקטור ומשקיע בחברת כרומטיס. כיום הוא דירקטור בכמה חברות פורטפוליו של פיטנגו בישראל, ארה"ב וסין.

"תעשיית ההיי-טק ובתוכה מגזר קרנות הון הסיכון ניצבת כיום בצומת דרכים קריטית בעקבות המשבר הכלכלי העולמי", אמר מנקובסקי עם היבחרו, "כדי להתמודד עם האתגרים הרבים הניצבים בפני ענף ההיי-טק, דרושה התגייסות של כל הגורמים המעורבים – משקיעים, יזמים, חברות גדולות, חברות בינלאומיות אקדמיה וממשלה. זאת, על מנת לייצר תשתית מחודשת לבניית חברות גדולות ומבוססות שימשיכו לשמש כקטר הצמיחה של הכלכלה הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים