קבוצת יעל תייצג בישראל את Mobile entrée של H3 Solutions האמריקנית

יעל תוכנה תשווק את המוצר, המהווה פלטפורמה ליישומי המובייל המתאימה את ה-SharePoint הארגוני לכל סוגי ההתקנים הניידים בלחיצת כפתור ● עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצת יעל: "באמצעות הכלי יוכלו המשתמשים להקים בעצמם יישומים ניידים"

רבעון שיא. קבוצת יעל

יעל תוכנה החלה לשווק את Mobile Entrée של H3 Solutions האמריקנית. המדובר בפלטפורמה ליישומי מובייל, המתאימה את ה-SharePoint הארגוני לכל סוגי ההתקנים הניידים בלחיצת כפתור, ומאפשרת לפתח ולחשוף יישומים חדשים, קבלת דו"חות BI ולוחות בקרה על גבי הטכנולוגיה והתשתית הקיימת בארגון.

הפתרון נותן מענה לכל סוגי המכשירים ומתאים להטמעה לצרכים פנים-ארגוניים ופתרונות חוץ-ארגוניים, דוגמת אתר אינטרנט. המוצר תומך בעברית ובעבודה מימין לשמאל באופן מלא, ומאפשר את המשכיות תהליכי גם במצב לא מקוון.

עמית דובר, סמנכ"ל פתרונות תוכנה בקבוצה יעל, אומר כי: "אחד המאפיינים החשובים ביותר במודעין עסקי הוא ניהול ביצועי המערכת. הכלי מספק חווית מגע ידידותית וקלה לניווט במכשירי סמארטפון כמו בטאבלטים. הכלי מרחיב את ה-SahrePoint לכדי מערכת יישומים ארגונית ניידת, ומספק ממשק תכנות יישומים (API), באמצעותו יוכלו המשתמשים להקים בעצמם יישומים ניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים