הסתיים מחזור נוסף של קורס המנמ"רים שעורכות ג'ון ברייס מכללת היי-טק ואנשים ומחשבים

במהלך הקורס הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע בנושאים שנועדו להכשיר אותם לתפקיד המנמ"ר - תפקיד הדורש ידע בתחומים השונים: עסקי, ניהולי וטכנולוגי ● כמו כן, הם סיירו בחברת אגד ועודכנו בטכנולוגיות החדשות, בתחומים שאמורים לעזור להם לממש את האסטרטגיה הארגונית

ג'ון ברייס מכללת הי-טק

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים שמועבר על ידי ג'ון ברייס הדרכה מכללת היי-טק, בשיתוף עם קבוצת אנשים ומחשבים, הסתיים באחרונה. במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בנושאים שנועדו להכשיר אותם להיות מנמ"רים – תפקיד הדורש ידע בתחומים השונים: עסקי, ניהולי וטכנולוגי.

ההרצאות במישור העסקי חידדו את חשיבות הבנת האסטרטגיה העסקית של הארגון למתן תמיכה מתאימה של מערכות המידע ולהשגת יעדי הארגון כפי שנקבעו על ידי הנהלתו. במישור הניהולי קיבלו המשתתפים הנחיות וטיפים כיצד להפוך למנהלים טובים יותר. כמו כן, הם עודכנו בטכנולוגיות החדשות, בתחומים שאמורים לעזור להם לממש את האסטרטגיה הארגונית, בהם ERP ,CRM ,BI, מובייל, מיחשוב ענן והקמת DRP ו-BCP להמשכיות חיי הארגון בעת אסון.

המשתתפים חולקו לצוותים וביצעו פרויקט סיום, שהביא לידי ביטוי את מגוון הנושאים שנלמדו במהלך הקורס. בפגישת הסיום הציג כל צוות את ניתוח הארגון שנבחר מכל ההיבטים הרלוונטיים שנלמדו בקורס – החל מהחזון של הארגון דרך ארכיטקטורת היישומים ועד המו"פ.

במהלך הקורס יצאו המשתתפים, כבכל מחזור, לסיור בשטח. הפעם הם סיירו במשרדי אגד. חן עמרם, ה-CTO של אגד, ארח את המשתתפים וחלק עימם מניסיונו בפיתוח מערכות בחברה.

מנחה הקורס היה בנצי שפירא, ששימש במשך שנים רבות מנמ"ר של ארגונים מובילים במשק: קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות. בין המרצים בקורס היו מנכ"לים ומנמ"רים של ארגונים מובילים מהמגזרים השונים, כמו גם אנליסטים ומומחים בתחומים השונים. בין היתר, הרצו בו סיגלית שביט, מנמ"רית פדקס (Fedex); יורם אלדר, לשעבר מנמ"ר בנק ירושלים; אלי פרנק, סמנכ"ל מערכות המידע לשעבר של בזק; אודי שרון, מנכ"ל DHL ישראל; עדה מרקמן, מנכ"לית BDA; רפי הוד, יועץ מיחשוב, ועוד.

במשוב שנמסר על ידי המשתתפים הם ציינו את הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של המרצים, שאפשרו להם להעשיר את הידע בתחומים השונים. "המקצועיות, הנטוורקינג והאווירה הנעימה במפגשים גורמים לנו להמליץ בחום לעמיתים שלנו להשתתף במחזורים הבאים של הקורס", כתבו הבוגרים.

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים עתיד להיפתח במהלך דצמבר.

בוגרי המחזור ה-11 של קורס המנמ"רים. יושבים בשורה הראשונה, מימין: שוקי וולפוס - אוניברסיטת בר אילן, יעקב לזר - משטרת ישראל, ארז מזרחי. יושבים בשורה השניה, מימין: רני ברגמן - B2TECH, שלמה שאואט - הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, אלי כהן - יבמ ישראל, סיגלית סובל סביון - משרד החינוך, בנצי שפירא - רכז אקדמי, ניר יזדי - בינת, לינה רבין - משרד הביטחון, בוריס קוגן - מטריקס. עומדים, מימין: שוקי ברזילי - לירם (keds kids), עודד שמלא - משטרת ישראל, אלון שטמברגר - sanofi-aventis, אבנר שץ - שירותי בריאות כללית, איליה כץ - אקסלנס-נשואה, רומן בוצומנסקי - משטרת ישראל, ירון סרוסי - UTI IMS, אלון בוקרה, דורון גולדנברג - צה"ל, לירון כהן - וואלה!, איל הולצמן - צה"ל, שאול עמרם - דיפלומט מפיצים, איתן שטיינר - ProVision c4i, עופר שפינקה - רנדום לוג'יק, גדי מנשה - סלע לוגיסטיקה, גליה קיסלבסקי - ישראכרט, אבי בקר - דב הלפרין יועצים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים