המנמ"ר של הרב פירר

בבוקר משמש יורם שולטהייס כמנמ"ר ההסתדרות החדשה, אולם בערב הוא משמש כמנמ"ר במפעל ההתנדבות הענק של הרב פירר ● ה-IT, מקווה שולטהייס, ייעל את העבודה של הרב, יגדיל את כמות הסיוע שהוא מספק ויציל חיים

הרב אברהם אלימלך פירר הוא יועץ רפואי, איש חסד ישראלי ומקים אגודת עזרה למרפא. הוא גם חתן פרס ישראל לשנת תשנ"ז. פועלו ידוע לכל. אלפי האנשים הפונים אליו מדי יום בבקשה לייעוץ רפואי, מעידים יותר מכל על פועלו. גם בקרב הקהילה הרפואית, בארץ ובעולם, הרב פירר נחשב לאוטוריטה מקצועית. כך, לא פעם רופאים אף מתייעצים איתו.

אין מדובר רק בייעוץ כללי, בנוסח "הרופא ההוא טוב והרופא השני פחות", אלא בייעוץ מקצועי, המתבצע לאחר לימוד וניתוח המסמכים הרפואיים. הניתוח הזה נעשה בחלק מהמקרים לאחר שיחות עבודה מעמיקות עם בכירי הרופאים בארץ ובחו"ל. אך לא רק בייעוץ עוסק הרב. באמצעות העמותה שהקים, מנהל פירר פעולות שמסייעות לפונים אליו, מכל שדרות העם. יש לו סניפים בכל רחבי הארץ, עם שעות קבלת קהל. אין צורך בפתק מרופא, ולא צריך אפילו להזדהות.

עד כה התפרסם הרב בגיוס משאבים ותרומות לטיפולים מורכבים לחולים – בארץ ובחו"ל. העמותה עוסקת בהשאלת ציוד רפואי, בהסעות לטיפולים, בארגון טיולים לילדים חולי סרטן, ועד השאלת מחשבים ניידים שיאפשרו לחולים בני נוער ללמוד גם בתקופות האשפוז. עוד פועלת העמותה להפעלת מרכז שיקומי לנפגעי אירוע מוחי.

הפעלת כל המערך הזה אינה אפשרית ללא מערכות מידע. אלו צריכות לאפשר לתכנן ולייעל את אלפי הפעילויות השונות המבוצעות במסגרת העמותה. הרב פירר הגיע למסקנה, כי דרוש לו מנמ"ר. הוא מצא אותו בדמותו של יורם שולטהייס. זה, ביום יום משמש כמנמ"ר ההסתדרות החדשה, אולם בשעות הפנאי, הוא מתנדב ומשמש כמנמ"ר של הרב פירר. המטרה שלו היא לייעל את העבודה המנהלית שמסביב לרב פירר ולאפשר ליותר חולים לקבל טיפול טוב יותר בשל שימוש ב-IT.

שולטהייס לקח על עצמו לטפל בשורה של נושאים: החל ממחשבים ושרתים לתפעול העמותה, מחשבים ניידים להשאלה לחולים מאושפזים, ועד לפרויקטים של CRM, ניהול ידע, IVR, ניהול מערך נהגי האמבולנס ועוד. הצורך הדחוף ביותר, לדבריו, הוא במערכת IVR, שאמורה לנתב את אלפי הפניות המגיעות לעמותה מדי יום. זו תתממשק בסופו של דבר למערכת ה-CRM. כעת עוסק שולטהייס בגיוס משאבים וכספים לטובת הרחבת פעילות המיחשוב בעמותה.

שולטהייס נעזר במדור זה, על מנת לקרוא לחברות ההיי-טק להתגייס לפרויקט חשוב זה ולתרום: כסף, ציוד, חומרה ותוכנות. שנאמר, "כל המציל נפש אחת…"

המעוניינים מוזמנים לפנות למנמ"ר ההסתדרות החדשה, יורם שולטהייס,בכתובת המייל הבאה או בטלפונים 03-6921394, 03-6921386, 050-8482823.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים