השמש זורחת על ITSM

לאחר שבוע חורפי במיוחד השמש יצאה ממקום מחבואה במיוחד לכבוד הכנס Moving ITSM to the Cloud של BMC, מטריקס ובלאט לפידות. עשרות מנהלי IT, מנהלי Help desk, מנהלי תמיכה ועוד הגיעו למפגש היכרות עם פתרון Remedyforce, הנותן יכולות ITSM (ר"ת IT Service Management) על פלטפורמת Force.com. דוברי הכנס סקרו את הפתרונות של Salesforce ו-BMC, והציגו את היתרונות שלהם ברמת יעילות הפיתוח, קיצור ה-Time to market וצמצום העלויות שהם מאפשרים לארגון. עוד הוצג השימוש במובייל ובכלים חברתיים בתוך הארגון כחלק משיפור תהליכי ניהול הידע. דיילי ציפי נכחה, והנה התמונות לפניכם…

מימין: עופר גרונר, מטריקס; ורד גדי, אפל ישראל; אייל בן ארי, אלווריון; מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים; וחן אייזנמן, פנאיה

מימין: גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות; אייל מנחם, קנשו; ואמיר טיטו, בטר פלייס

מימין: קובי כהן, אמדוקס; רן גולדשטיין, מטריקס; וליאור אורלוביץ מ-BMC

מימין: גבי ברויטמן, סמנכ"ל התפעול של בלאט לפידות; מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים; ליאור אורלוביץ, מנהל הצלחת לקוחות בכיר ב-BMC; נתן גביש - סמנכ"ל פיתוח עסקי, Salesforce.com; ועדי ליבוביץ - ארכיטקט פתרונות בכיר, מטריקס

מימין: מאיה קומרוב - מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, אפרים דויטש - רמדור

מימין: שירה רז-מייזנר - מנהלת שיווק מטריקס מוצרי תוכנה, יניב אפרתי - פלאפון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים