בן חגי, VMware ישראל: "המטרה – להכניס את היבטי רשת התקשורת ואבטחת המידע לענן באופן ממוכן"

"אתגרים נוספים שיש למנהלי התשתיות לשנה הבאה הם כיצד להקים תשתית ענן פרטי שתספק כמה שיותר שירותים באופן אוטומטי - שירותי רשת, אבטחת מידע, אחסון וזמינות - על פי מדיניות שנקבעת מראש, תוך האצת האספקה של השירותים", אמר חגי, מהנדס מערכות בכיר בחברה ● לדבריו, "כ-60% ממערכי המיחשוב בעולם הם וירטואליים ובישראל הנתון גבוה יותר"

"האתגר הניצב כיום בפני מנהלי התשתיות הוא כיצד להכניס למיחשוב הענן את היבטי רשת התקשורת ואבטחת המידע באופן ממוכן", כך אמר בן חגי, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware ישראל. לדבריו, "אתגרים נוספים שיש להם לשנה הבאה הם כיצד להקים תשתית ענן פרטי שתספק כמה שיותר שירותים באופן אוטומטי – שירותי רשת, אבטחת מידע, אחסון וזמינות – על פי מדיניות שנקבעת מראש, תוך האצת האספקה של השירותים".

חגי דיבר ברב שיח שנערך לקראת כנס בנושא וירטואליזציה שיתקיים ביום ב', 3 בדצמבר, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. רב השיח נערך בבית אנשים ומחשבים, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי חגי, "ארגונים עורכים פרויקטי וירטואליזציה מזה יותר משש שנים. כ-60% ממערכי המיחשוב בעולם הם וירטואליים ובישראל הנתון גבוה יותר. השלב הבא הוא לקדם וירטואליזציה לענן הפרטי".

הוא ציין, כי "בהתחלה נעשתה קונסולידציה של שרתים בחדרי המחשב. לאחר מכן השרתים חוו וירטואליזציה ובהמשך הייתה וירטואליזציה של תחנות הקצה, VDI. כעת, החזון שלנו הוא שתוך שנים ספורות, כלל הרכיבים בדטה סנטר יהיו וירטואליים".

"החזון הזה מבוסס על התפיסה החדשה של SDDC (ר"ת Software Delivered Data Center) שיצרה VMware, לפיה יש לשלב את טכנולוגיית הווירטואליזציה שלה יחד עם תשתית ענן ויכולות ניהול מתקדמות במערכת אחת, באופן שמפשט את אימוץ טכנולוגיית הענן ביעילות, תוך שיפור הגמישות התפעולית של ארגונים בכל גודל", אמר. "הכול וירטואלי, כל התשתיות מסופקות כשירות והבקרה וייצור חלקי הדטה סנטר נעשים באמצעות תוכנה".

דותן גוטמכר, מנהל תחום וירטואליזציה בטרה סקייחגי הוסיף, כי הווירטואליזציה מתפשטת גם לסביבת תחנות הקצה ולעולם הנייד. "יש לנו פתרונות ל-iPhone ולמכשירים מבוססי אנדרואיד (Android), להקמת מכונה וירטואלית שמנוהלת על ידי הארגון, הוא שולט בה. נוצרת הפרדה מלאה בין המכשיר הפרטי למכשיר שמחובר וירטואלית ליישומי הארגון".

"שני שרתים וירטואליים על כל שרת פיזי"
דותן גוטמכר
, מנהל תחום וירטואליזציה בטרה סקיי (TeraSky), ציין ש-"אנחנו שמים דגש על תשתית כשירות ועושים זאת על ידי אינטגרציה של מוצר V-Cloud-Director של VMware. ב-2013, היחס בין השרתים הווירטואליים לאלה הפיזיים יעמוד על 2:1 לטובת הווירטואליים". לדבריו, "הלקוחות הארגוניים נדרשים למוצר שכזה כיוון שאין להם זמן לחכות, הם רוצים לעבור לענן, והמוצר מספק פתרון תוך שניות".

הוא הוסיף שהמוצר "מותאם כיום לסביבת הבדיקות ובעתיד יותאם לסביבת הייצור. יש צורך בו מאחר שהמשתמשים רוצים לקבל שירותים עכשיו, שלא כמו פעם, אז אפשר היה לחכות חצי שעה. כיום, חבל לארגונים על זמן העבודה של המפתח. המוצר נותן להם את האפשרות לעשות זאת אצלם בארגון ולא על גבי הענן הציבורי".

בהתייחסו לווירטואליזציה במקומות השונים אמר גוטמכר, כי "החזר ההשקעה בדטה סנטר מהיר יותר מאשר זה המתקבל בווירטואליזציה של תחנות הקצה. לכן אנחנו רואים יותר פרויקטי וירטואליזציה בדטה סנטר". לדבריו, "הווירטואליזציה מסייעת לייעל את עבודת המיחשוב הארגוני".

מתעניינים בווירטואליזציה? הירשמו לכנס Virtualization של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים