טלדור ודור הקימו פורטל לבתי הדין הרבניים בפרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

הפורטל כולל מידע על בתי הדין הרבניים ועל תיקים המתנהלים באים, ומייתר את הצורך להגיע לבתי הדין עצמם על מנת לקבל את המידע ● הוא מאפשר את ניהול התיקים - ובכלל זה פרוטוקולים, החלטות ובקשות - אונליין ● האתר פותח בטכנולוגיה של מיקרוסופט, מבוסס ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, SOA, ומתממשק למקורות המידע של בתי הדין בצורה מאובטחת, באמצעות חתימה דיגיטלית והצפנה של המסר

טלדור, בסיוע חברת דור טכנולוגיות מידע, העלתה לאוויר פורטל מידע חדש עבור הנהלת בתי הדין הרבניים. הפרויקט ארך עשרה חודשים והסתיים בימים אלה, והיקפו נאמד בחצי מיליון שקלים.

הפורטל מאפשר לגורמים המנהלים הליך בבית דין רבני ולעורכי דין המייצגים אותם לקבל מידע עדכני לגבי התנהלות התיקים. הם יכולים להתעדכן מרחוק במועדי הדיון, בהחלטות שהתקבלו ובהודעות שונות מבית הדין, וכן לצפות במסמכים הקשורים להליך.

האתר פותח בטכנולוגיה של מיקרוסופט (Microsoft), תוך שימוש בדפוסי עיצוב מתקדמים. הוא מבוסס ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, SOA, ומתממשק למקורות המידע של בתי הדין בצורה מאובטחת, באמצעות חתימה דיגיטלית והצפנה של המסר. הפורטל מנגיש את כל המידע שבבסיסי הנתונים של בתי הדין הרבניים לכלל הציבור, במגבלת הרשאות ואבטחת מידע. האתר הוא רק הממשק החיצוני, כאשר החלק הארי של העבודה היה בהיבטי אבטחת מידע ושדרוג התשתיות.

חלק נוסף של הפרויקט הוא האתר התדמיתי החדש של בתי הדין הרבני, שכולל מידע כללי עדכני לגבי פעילות בית הדין ויעלה לאוויר בחודשים הקרובים. כמו כן, שודרגו במסגרתו תשתיות המיחשוב בשרתים חדשים, שיביאו לשיפור בביצועי אתרי המידע, ומערכות אבטחת המידע, והוטמעה מערכת גיבוי המאפשרת את המשך הפעילות בבית הדין גם במקרה של נפילת המערכת.

הקמת אתר המידע נעשתה במסגרת שיר"ה (שיפוט רבני) – מערכת ניהול ממוחשבת שהקימה טלדור עבור בתי הדין הרבניים, בפרויקט בהיקף של כ-18 מיליון שקלים. מערכת שיר"ה מאפשרת כיום ניהול אלקטרוני של תיקים – ניהול פרוטוקולים, הפקת החלטות וחתימתן באופן דיגיטלי, שיגור בקשות ומסמכים. גם בפרויקט זה הייתה דור טכנולוגיות מעורבת וליוותה את הפרויקט מטעם הלקוח.

אורי אהרונסון, מנהל אגף מערכות מידע בהנהלת בתי הדין הרבניים, אמר ש-"במשך שנים רבות נאלצו עובדי בתי הדין הרבניים, עורכי דין ואף כלל הציבור להגיע פיזית לבתי הדין על מנת להתרשם מהליכי תיקים ודיונים. כעת, הנהלת בתי הדין הרבניים השיקה שירות אינטרנטי להנגשת המידע בצורה זמינה ונוחה יותר למען הציבור. השירות יינתן בנוסף למענה הטלפוני הממוחשב".

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, ציין ש-"פורטל המידע החדש של בתי הדין הרבניים משפר מהותית את זמינות המידע לציבור הרחב, חוסך מהמעורבים בתיקים את הצורך להגיע לבתי הדין לקבלת מידע ומצמצם מהותית את העומס בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים