בלחץ השוק: הנהלת DRUPA חזרה בה מכוונתה לערוך את התערוכה בכל שלוש שנים

מועצת המנהלים של תערוכת הדפוס הגדולה בעולם נכנעה ללחץ של המציגים הגדולים בענף הדפוס והחליטה להשאיר את התערוכה במתכונת של כל ארבע שנים ● כמו כן, היא החליטה שהתערוכה הבאה, שתתקיים במאי 2016, תקוצר ל-11 ימים במקום שבועיים ● בעוד כשלושה חודשים תתקיים בישראל תערוכת הפרינט הראשונה אחרי ה-DRUPA 2012

תערוכת הדפוס הבינלאומית DRUPA תמשיך להתקיים בכל ארבע שנים – כך החליטה הנהלת האירוע. בכך היא הפכה החלטה שקיבלה לפני חודשים אחדים, לפיה התערוכה תתקיים בכל שלוש שנים.

ההחלטה לקיים את התערוכה בכל שלוש שנים התקבלה לאחר האירוע האחרון, שנערך במאי השנה במרכז הירידים בדיסלדורף, גרמניה. אולם, חברי ההנהלה הציבורית של DRUPA, שמורכבת מנציגי התעשייה, והנהלת מרכז הירידים בדיסלדורף התנגדו לכך נמרצות בטענה, כי הדבר יפגע בהיערכות שלהם להשתתף בתערוכות דפוס וגרפיקה גדולות במקומות שונים בעולם. על כן, הם הביאו לשינוי ההחלטה והחזירו את התערוכה ללוח הזמנים המקורי שלה – מה שהוביל למורת רוח בקרב מנהלי התערוכה. עם זאת, אלה אמרו, כי יכבדו את ההחלטה. אשר על כן, התערוכה הבאה צפויה להתקיים במאי 2016.

מנהל DRUPA, מנואל מטר, אמר בראיון לאתר PrintWeek, כי "התעשייה שינתה את הלך המחשבה שלנו. נכון שיש לחצים, חלקם ממניעים אישיים, אבל אסור לשכוח ש-DRUPA היא חלון הראווה של התעשייה". לדבריו, "השחקנים הגדולים בתעשייה נתנו לנו את תמונת המצב האמיתית, אבל אין זה סוד שמול קבוצת ספקים שהביעה שביעות רצון מההחלטה יש לא מעט שחקנים בענף מאירופה שהתאכזבו וזה עלול להשפיע על ההחלטה שלהם אם להשתתף בתערוכה או לא". לפיכך, אמר מטר, כי במקביל ליישום ההחלטה של ההנהלה הציבורית, הוא רואה חובה לעצמו לעקוב אחר ההתפתחויות בענף ולעדכן את התחזיות של תכנון התערוכה בחודשים הקרובים.

יצוין, כי החלטה נוספת שקיבלה מועצת המנהלים של DRUPA היא לקצר את התערוכה בשלושה ימים – ל-11 ימים במקום שבועיים כיום. החלטה זו התקבלה בברכה על ידי מציגים גדולים כמו היידלברג ו-HP .

בישראל תתקיים ב-17 בפברואר תערוכת הדפוס השנתית PRINT 3.0, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף התאחדות המלאכה והתעשייה וארגון אומניות הדפוס. יהיה זה האירוע הראשון בתחום בישראל אחרי תערוכת DRUPA 2012, שנערכה במאי. התערוכה בפברואר תיערך בהשתתפות בני לנדא, יושב ראש מעבדות לנדא, אחת המציגות הישראליות המצליחות ביותר שהיו ב-DRUPA האחרונה. כמו כן, מתוכננות להשתתף בה, בין היתר, החברות אינדיגו, HP, זירוקס (Xerox), היידלברג, מפעיל וגטר.

מתעניינים בנעשה בעולם הדפוס? הירשמו לתערוכת PRINT 3.0, בהפקת אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים