EDS שידרגה את מערך הפיירוול וה-SSL-VPN בלומניס – בפרויקט שהיקפו כמאות אלפי דולרים

במסגרת הפרויקט, הוחלפו מערכות הפיירוול הקיימות במערכות מתוצרת ג'וניפר נטוורקס ממשפחת SSG בדגמי 20, 140, 320 ו-520, עם יישום UTM הכולל אנטי וירוס, Web Filtering ו-IDS ● בנוסף, הותקנה מערכת SSL-VPN מסוג SA2000 עם חבילת שירותים מתקדמים, ומערכת ניהול מרכזית מסוג NSM ● המערכות המשודרגות נועדו לאפשר ל-1,000 משתמשי לומניס ולכ-600 משתמשים ניידים - עבודה מהירה, יעילה ומאובטחת על גבי רשת החברה

EDS שידרגה את מערך הפיירוול וה-SSL-VPN בלומניס, העוסקת בייצור ומכירת מכונות לייזר לטיפולים אסתטיים ורפואיים. במסגרת הפרויקט, הוחלפו מערכות הפיירוול הקיימות במערכות מתוצרת ג'וניפר נטוורקס ממשפחת SSG. בנוסף, הותקנה מערכת SSL-VPN מסוג SA2000 של ג'וניפר עם חבילת שירותים מתקדמים, ומערכת ניהול מרכזית מסוג NSM. היקפו הכספי של הפרויקט, שיושם בסיוע גלנט וספיידר פתרונות, מוערך במאות אלפי דולרים.

מערכת הפיירוול שהוטמעה ממשפחת SSG היא מדגמי 20, 140, 320 ו-520, עם יישום UTM הכולל אנטי וירוס, Web Filtering ו-IDS. מהחברה נמסר, כי המערכות המשודרגות יאפשרו ל-1,000 משתמשי לומניס ולכ-600 משתמשים ניידים עבודה מהירה, יעילה ומאובטחת על גבי הרשת של החברה לפעילות וזמינות סביב השעון, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

לדברי אורי שמחון, מנהל האתר בלומניס מטעם EDS, "ההחלטה נלקחה לאחר בדיקה מעמיקה של מוצרים מובילים בשוק, על מנת לספק את הפיתרון האיכותי והמתאים ביותר לצורכי הלקוח. במסגרת הפרויקט, ביצענו שינוי מהותי הכולל החלפת יצרן של רכיב מרכזי וחיוני לפעילות השוטפת של הארגון, תוך שמירה על רצף העבודה התקין, בלוח זמנים קצר ובפריסה בין לאומית. שיתוף הפעולה עם ג'וניפר הוכיח את עצמו כיעיל, מהיר ועונה על צרכינו כארגון בינלאומי עם פעילות מסביב לשעון".

דודי אילן, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס ישראל, הוסיף כי "הבחירה של לומניס בפתרונות הפיירוול וה-SSL-VPN של ג'וניפר, יאפשרו לחברה בינלאומית כלומניס עבודה יעילה, איכותית ומאובטחת בין סניפי החברה בעולם, ולעובדים הניידים בכל העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים